Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #4047:

"...Ja mám takú predstavu, že z Juhu by všetko chodilo zo Svobodu..."... pôvodne som na Teba nechcel reagovať, myslím, že som to nerobil ani doteraz, ale tak toto mi už fakt nedalo. To, že poznáš TN zrejme len z mapy, je jasné asi každému, kto si prečíta, ako by si trasoval linky ("...okolo Baumaxu, z Električnej prešla cez Dlhé Hony na Legionársku..."). Ale aspoň by si si mohol pozrieť, ako sú od seba vzdialené napr. zastávky Východná, otoč od Gen. Svobodu a odporúčam Ti to niekedy si vyšľapať, keď niekedy budeš v TN aj osobne. Pochybujem, že babky by tam aj pri najlepšej vôli vyšli. Nechápem, prečo by sa mali rušiť linky z Juhu III, kde sa ráta s ďalšou výstavbou (ale to ty, keď nepoznáš Trenčín ani trocha, nemôžeš vedieť). ?
Reply on: milan005 #4054:
Škoda, že v iných mestách nevedia, že môžu MHD zrušiť ? .
Dobre, navrhujem kompromis - raz za hodinu bude pre milana005 a podobných jazdiť linka zo Saratovskej na Východnú.
A tvoje výpočty cestovného sú úplne mimo - vychádzaš z toho, že neprestupná tarifa je nedotknuteľná ? ?
Reply on: S499.1023 #4053:
asi tak nejak. Samozrejme že sme radi že sú, ale mohli byť lepšie nastavené, určite by viac ľudí nalákali. ?
Reply on: S499.1023 #4053:
ked by sa malo vsade prestupovat to uz by sa MHD mohla uplne zrusit a zvlast 1 konecna na Juhu:) ty si asi velky srandista. Zober si ze si clovek byvajuci napr. na Saratovskej 8, alebo Novomeskeho a ides k SAD-ke, kde robi dost ludi, ty by si si to asi takto predstavoval, najprv dlhy pesi presun k poistovni na Juh II., v tomto smere je to aspon skopca, opacne je to horsie, potom sadnut nalinku iducu na Sihot, na Hasicskej prestupit na linku iducu na Zlatovsku nie? cesta co by stala 0,78-1,00€, tak to kazdy co ma auto autom pojde a dochodca si najde tiez iny sposob dopravy, rovno pojde peso. Neviem co sa tebe stale na sucasnom systeme nepaci.
Juh neni ako Solinky v ZA ze ti staci jedna konecna, tam aspon siet liniek obchadza cele sidlisko.
Reply on: kvorka #4050:
20 € na mesto veľkosti Trenčína nie je málo ale treba si uvedomiť, že je to asi výsledok kompromisu medzi Jurajom a mestom, aby vôbec nejaký PCL bol.
A pri takom cestovaní s prestupom utratíš aj pri používaní ČK vyše 1,20 € denne, takže už šestnásty pracovný deň cestuješ "zadarmo", o víkendoch ani nehovoriac.
U študenta to vychádza horšie, utratí denne 0,85 €. takže by cestoval zadarmo až na konci osemnásteho dňa. Cena PCL je zle nastavená, keď zľava pre študenta je pri JCL 35% ale pri PCL len 25%, hoci by ten pomer mal byť opačný. Ale to by mal niekto z Trenčanov tlačiť na magorstráte.
Reply on: Patron658 #4051:
asi máš niečo takéto: http://www.imhd.sk/tn/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=34372&idg=966&gi=0&gn=20&gs=e&gsd=

Do tejto sekcie (Karosa B732) bude aj zaradený. Fotku pošli na tn@imhd.sk. Vďaka. ?
MAM DOLEZITU OTAZKU MAM FOTOGRAFIU VOZIDLA Z REKLAMOU 'MAH OPEL' SO STARIM SPZ MAM HO POSLAT V AKEJ SPZ BUDE UVEREJNENY??? ?
Reply on: S499.1023 #4049:
ad 2): väčšinou to aj tak je, lebo L3 nie je nejaká úžasná linka, takže z L13 len na hasičskú a stanicu. Ono keby ten PCL vychádzal lacnejšie, asi by sa viac ľuďom oplatil. Ale pre tých, čo idú len z/do práce a občas niečo cez víkend, nie je zaujímavý. Najmä pre študentov zo Sihote je to zlé, lebo najprv dačím na Hasičskú a potom L13. A nazad to isté. Takže 4x lístok. Prestup by naozaj bol dobrý, keby človek nevyšiel tak draho, resp. by bol PCL lacnejší. 20€ na mesiac málokto precestuje.
Reply on: ed #4048:

1) Viem, kde sú Zlatovce.
2) A keby niekde na Hasičskej prestúpili, odpadli by im nohy?
Reply on: S499.1023 #4047:
tymi "dedinskymi linkami" chodi vela studentov a ludi do novych zlatoviec a zamostia z juhu a zo sihote do prace a skoly 😉 mimochodom to co poznas asi len z prehliadky po bratislavskej nie je zlatovce, ale casti zamostie, nove zlatovce, zlatovce a zablatie (+orechove)
Reply on: draxter #4046:
Hej, hovorím, že som stratil vyjadrovaciu schopnosť asi ? . Chcel som tým naznačiť to úchylné motanie po Dlhých Honoch a podobne, takže miesto dvoch liniek, na ktoré by bola dlhšia dochádzková vzdialenosť ale mali by luxusný interval, máme zo päť. Ja mám takú predstavu, že z Juhu by všetko chodilo zo Svobodu, jedna linka by o Soblahovskej prekrížila Dlhé Hony na Električnú, druhá by zase išla okolo Baumaxu, z Električnej prešla cez Dlhé Hony na Legionársku a odtiaľ by obidve spolu pokračovali na Sihoť, kde by sa zase krížili.
A dedinskú dopravu Zlatovce, Kubrá a pod. by som riešil úplne mimo tieto linky.
Reply on: S499.1023 #4045:
jáj kým sa dostane na Sihoť! Tak poviem rovno! No to hej, L8/18/21/28 z Juhu II/I/II/III ide po Soblahovskej/Legionárskej/Dlhých honoch/Električnej až na Rázusovu. Na samotnej Sihoti varianty nie sú. To je kvázi jeden dlhý had /7 zastávok/ ?

Vychádzal som z tohto: "Keby naboli na Juhu tri konečné a na Sihoti neviemkoľko.." ?
Reply on: draxter #4044:
tuším som stratil vyjadrovaciu schopnosť, či čo. O priebežnom či nepriebežnom končení som nehovoril ani nemyslel nič. Myslel som len to, že existuje x variantov trasy, kým sa tých mnoho liniek dostane na Sihoť.
Reply on: S499.1023 #4043:
veru nie, na Sihoti nič nekončí priebežne, každý spoj (okrem nočáka) stojí na všetkých zastávkach. Jedine že by si myslel jedinú vetvu po Hodžovej pre L8/16/18, ktoré idú v smere na konečnú po Hodžovej (opačne zase L2/6)?
Reply on: draxter #4042:
Jaj, dobre hovoríš, konečná je len jedna, len variantov trasy je x.
Reply on: S499.1023 #4041:
sa Sihoti je len jedna konečná - Sihoť IV (bývalé VÚO). Iba L4 so svojím jediným školským spojom začína na Rázusovej. Práve preto ma zaráža, že L2,6,8,16,18,21,28 majú medzi 18:48 a 19:30 v "x" fugu, rovnako aj L8/18/21/28 v "a" medzi 17:17 a 18:17. To je nenormálne.
Reply on: milan005 #4039:
Áno, potom budeš mať na hlavnej časti trasy interva napr. 20 minút ale v tých koncových bodoch bude stále hodina. Keby naboli na Juhu tri konečné a na Sihoti neviemkoľko, tak by bolo 20 minút na jednej linke, čo je teda podľa mňa atraktívnejšie (hovorím o takej časti takého dňa, keď je základný interval dnes hodina).
Reply on: S499.1023 #4037:
tie súbehy sú žalostné. Ale poviem ti, že som si sám pre vlastné potreby na základe súčasného CP urobil zopár zmien, a je to takmer dokonalé. Ono by stačilo upraviť odchody najmä 23/28, 11/17, 8/18, a inak len malé úpravy. Len neviem, či sa nájde niekto kto to urobí. Rozhodne by sa však na súčasnom CP dalo stavať. Na Juhu už vlastne Trenčania vymenili prechádzku, a to presmerovaním L1 a 8 na strednú vetvu v roku 2001, predtým chodili na gen. Svobodu L11 a 18. Čiže dnes je istota len táto vetva, zvyšok maximálne náhodne a ešte aj súbežne...
Reply on: S499.1023 #4037:
dalo by sa to aj bez dlhsej pesej dochadzky zlepsit interval, ved len ja, draxter, kvorka kolko sme spravili navrhov, so zachovanim poctu busov, odjazdenych hodin, prav. prestavok a pod. a boli s prekladom tento problem sa da uplne jednoducho riesit, ale proste to neni prioritou mesta, dbaju skor na na take propagacne prvky. Ale inak nasa MHD je naozaj v mnohych smeroch ukazkova, uz aj meskania predstihy busov sa zredukovali po zavedeni noveho systemu, vodici uz si nedovolia predstihy 10 min. ako predtym, sice neviem ako Jano s tym uz som dlho nesiel, ten asi od tradicie neupustil 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.