ja si tiež myslí že už len 4, ale asi vychádzal z tohto #3040.
Keď si zrátame, že SAD sa zaviazal obnoviť celý vozový park (39 autobusov) tak to vychádza takto od roku 2004:
15x sólo - B952 [2005 a 2006]
5x kĺb (4x B961 a 1x Citelis 18M) [2006 a 2008]
5x sólo Citelis 12M [2006 a 2008]
5x sólo Crossway 12 LE [2008]
-------
t.j. 30 nových busov z 39. Takže ten počet 9 Crossov vyzerá byť reálny. Na druhú stranu, máme tu ešte 3x B932 a 2x B832, ktoré by sa mohli už počítať do tohto stavu aj po preradení na zálohu, a teda počet 39 by nebol počet nových busov ale celkového stavu a potom by prišli už len 4 LEčka...takže uvidíme.
aj mne, kedze momentalne uz mame v premavke 30 autobusov z ktorych ziadny nieje starsi ako 3 roky, 5 autobusov, ktore maju 8 rokov(B8/932) a Karosy rady 700 uz su len v zalohe...cize vidim 2 moznosti bud vyradia(predaju) 5 Karos rady 8-932 a aj do zalohy pojdu nove vozidla alebo sa chysta odpredaj aj nejakych novsich vozidiel, prip. preradenie do inej prevadzky
zákon je v poriadku, je tam totiž daná možnosť túto podmienku vypustiť zo zmluvy o výkone vo verejnom záujme...pokiaľ viem v BB ju nedali, v TN a ZA áno...
no, s tou vyhlaskou to bude docela zaujimave, pretoze tychto busov jazdi po slovenskych cestach teda este pozehnane. jedna vec su u nas "uzasne" novely, ktore su do istej miery potrebne (ako tento pripad z hladiska bezpecnosti), ale dalsia vec je ich vykonatelnost.
určite do konca februára, lebo potom bude účinná novela zákona o cestnej doprave a v MHD už nebude môcť jazdiť žiadny bus starší 16-tich rokov (teda B732, hoci aj teraz jazdia už len sporadicky).
Preco by nemali? Ak si si nevsimol, nikde zatial nejaky vyrazny problem s plynakmi nie je (ano, napriklad v BA sa snazia minimalizovat ich pouzivanie, ale stale mozu jazdit), nehovoriac o tom, ze v pondelok uz asi plyn opat pustia...
Zasa ak by sa nieco podobne stalo s ropou, tak sa viac oplati mat plynaky. Preto je lepsie mat to 50:50.
Hlavne že systém systém nosných liniek (tak ako si ich predstavujeme) máte aj v dopravnom genereli. Takže asi nie len my - mimotrenčiansky - máme na takýto systém rovnaký názor.
A prestupovať 3x? Však v TN sa dá celá MHD spraviť s linkovaním na max. 1 prestup.
Re #3356 S499.1023: Presne z tohto dôvodu som pri jednej z mojich návštev (asi 2 roky späť) musel ísť aj s frajerkou z centra na Sihoť pešo. Lebo v sobotu na poludnie išiel najbližší spoj až za 30 minút, pričom pešo sme tam boli za 20. Ale aspoň cestou mohla vzniknúť tá fotka čo je v pravom hornom rohu tejto sekcie. ?
A hovoril som práve o tom "raz za dve hodiny", "raz za tri hodiny" - to je pre mňa signál nepoužívať MHD a nie to, že by som musel prestúpiˇ%t, mne prestupovanie nevadí ale chcem ísť na zastávku a do pár minút mať autobus a v meste potom kľudne prestúpiť a nie chystať sa na to ako na cestu na Ukrajinu...
Ja navštevujem Trenčín tak tri-štyrikrát ročne (Kukanova 10, Pohoda a párkrát návšteva kamaráta) a práve preto žiadne konkrétne návrhy na zmenu linkového vedenia ako Dunčo alebo Dromológ dávať nebudem. Ale stačí mi, keď ideme od neho z Juhu do mesta, tak že musíme siahodlho študovať CP, lebo sú po okolí zo tri konečné...
no rad by som teda vedel z akych analyz vychadzaju platne ceny...ide len o to v akom pomere MHD zaplati mesto/cestujuci ale mala by byt viac preferovana aj na ukor dotovania, to je moj nazor, ale mne je to jedno, ak sa sucasny mesacnik niekomu oplati nech si ho kupi
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
kvorka