a to sa mi nejako nezda, ze by nemali signalizaciu zatvarania dveri, podla mna to maju vypnute, alebo nejaky docasny problem, ved vyrovit taky bus by snad bol v rozpore s nejakymi normami
To su uz nove pokladne, ktorymi budu do konca roka vybavene vsetky autobusy. Budu vediet prepocitavat aj Eura na Sk, aj zabezpecovat nastupovanie druhymi dverami, aj buduce mesacne listky. Ako som uz pisal: aj ked sa to nezda, ale na vsetkom slubenom sa pracuje, len to stoji vela penazi a neda sa urobit vsetko naraz.
Inak na niektorých busoch som si všimol nálepky o prednosti autobusu vychádzajúceho zo zastávky. #43 a nejaký NP) Chcem sa spýtať Juraja, či to bude na všetkých, lebo 43 ma inú nálepku ako ten NP, tak či to nie je len nejaký individuálny zlepšovák našich vodičov.
Ja si myslím, že to opravia bo aj u nás Za mostami to tak bolo asi týždeň dozadu a na druhý deň to bolo OK, aj keĎ nechápem, čo je náročné na tom, rozmiestniť pár blbých cedúľ v poriadku a včas.
Ja som videl dnes #87 na Braneckého, vpredu tabuľa L21 (na Braneckého!?) a vzadu L19, na boku nič, asi nejaký prejazd, zastavil na zastávke, stál tam a nič
btw. som dnes išiel na L 15 o 14:05 z mesta smer Zámostie na #08, príjemná jazda, veľmi tichý motor, bus nemá hlásič zatvárania dverí a vnútri to voňalo ešte novotou ?
Inak má aj nové pokladne a tie tlačia nové typy lístkov, chýbajú im tlačidlá na 1/2 a 1 lístok, je tam len miesto na priloženie karty a na vytlačený lístok.
Na nových lístkoch inak aj informácia , dokedy je možný prestup.
A vzadu asi milión schodov na výstup ☺
nove zastavkove oznacniky uz vidno skoro po celom meste ale zasa musim vzniest kritiku:) na zastavkach:
-Inovecka, stred su zastavky naopak cize v smere na Juh je farebne oddelena L15 ze ide za mosty a L1,15,22,23 ze idu na stanicu a naopak v smere do mesta su vsetky linky cervenou-ze idu na Juh. asi si pani co ich osadzovali povedali ze je jedno ktory daju na ktoru stranu.
-Inovecka na oznacniku chyba L11 ktora tam od 14.12. zastavuje
-Gen. Svobodu, razc. zastavky tiez naopak ako som pisal pre zast. Inovecka, stred.
Som zvedavy ako chybu napravia ked uz je to tam zabetonovane a tie tabulky nevyzeraju byt nejake snimatelne. Takze znovu kvalitne odvedena praca
ty tvrdis ze on je na slovensku raz do mesiaca a ze ako to tu moze posudzovat...ale ja dam jednu otazku do plena, ty si v TN nebol v zivote, alebo len raz ked si bol maly, prip. prstom po mape a ako to tu mozes teda posudzovat ty?:D
A naco by som sa to biflil, ked s tym nikdy pracovat nebudem? Nepotrebujem do seba tlacit odborne veci aby som mohol zodpovedne povedat, ze ta a ta linka ktorou cestujem chodi preplnena a potrebuje posilnit alebo zmenit trasu, alebo to, ze elektrickove linky stoja za figu. Nehovorim menovite o tebe, ale casto dopravu posudzuju a robia ti co sa v nej viezli naposledy za komunizmu a preto nedokazu realne posudit ako chodia linky ne/vyuzite. Ked sa ozve vsak niekto kto denne cestuje na nejakej trase je odbyty kopou odbornych kecov. A 1000 sebelepsich teorii a posudzovani dopravy spoza kancelarskeho stola je nic v porovnani s poznatkami od cestujucich, ktori na vlastnej kozi testuju kvalitu dopravy.
Dunčo, myslím, že keď "raz za mesiac" prídem na Slovensko, tak Ťa navštívim osobne a tam sa porozprávame o tom, čo môžeš ty a čo môžem ja ? .
Nabifliť sa to čo ja môžeš ale nespravil si to. Asi na to nemáš.
A ty si myslíš, že som tak blbý, že to neviem. Moja kritika smeruje na mesto, ktoré toto objednalo. Keď je dakton tak mimo, že si objedná vláčiky tak neni o čom diskutovať.
Vidím, že poznáš pravidlá užívania stránky. Ja som sa ich narozdiel od teba naučil. Ty furt nie a nechápem čo robíš v každej sekcii imhd.sk?! Ty si všade bol - všetko videl - všetko vieš a na Slovensku si raz do mesiaca ? že ťa nikto nevysmial. Aj ja sa môžem nabifliť to čo ty a hrať frajera. Ale o tom ako to vyzerá v praxi na SR vieš pramálo, okrem písaných a hovorených info. Takže ktokoľvek čo žije tu na SR a píše o doprave môže teba poučovať či sa ti to ľúbi alebo nie. Je hnusné, že dakto dovolí aby tu do dopravy na Slovensku kafral dáky azylant.
Nooo tak to je velmi cenny objav ? , casovo to sedi, ten rok 2004. Je tu sice zopar detailnych rozdielov, ktore sa vsak kludne mohli dosiahnut prelakovanim (pochopitelne nemyslim dvere ale skor nater cela vozu) ci vymenou niektorych ND (elekt. hlasice zatvarania nad dverami) po jeho prichode do TN alebo este pred vyradenim v Prerove. Ak pominieme tieto detaily, asi fakt pojde o nasu #80 ☠
Nerozculuj sa... Ja som to uz vzdal 24. aprila a nemienim hadzat sustavne hrach o stenu, na niektorych ludi uz nereagujem... je to zbytocne, nech napises co chces, oni si stale dookola len svoje... casto aj predchadzajuce prispevky sa im leni precitat...
Zakony nie, ale slovensku technicku normu. A od r. 1993 ani to nie, lebo nejaky idiot dal do zakona, ze normy STN su len DOPORUCUJUCE.
Dosledky:
1/ Ani v zastrckach nemusi byt 230 Voltov +/- 10% ako hovori norma, ale kludne len 182 alebo 276 V, lebo normy nie su zavazne, len doporucujuce.
2/ Hocijaky vyrobca pristrojov ich uz nemusi zoskrutkovat (nezavaznou) normou predpisanymi zavitmi M4, M5, M10 atd, ale kludne zavitom 7,367894 - a kde na to zozenies kluc, je tvoj problem.
3/ Pokial na dopravnom zariadeni nie je predpisany obrazok autobusu (trolejbusu, elektricky) v modrom ramiku (zodpovedajuci aj v "nezavaznej" norme prislusnej dopravnej znacke Zastavka autobusu z prilohy pravidiel cestnej premavky), nejedna sa o oznacnik, ale o "stojan BUS" a moze tam stat hocikto, aj trabant. Zachranit to moze iba vodorovne dopravne znacenie, ktore je chvalabohu zavazne.
Tootti
A?