Reply on: eraser #2787:
L2 premávala cca15 v rannej špičke /4 spoje do hodiny, ale nie v presnom rozložení/ a potom celý deň 30 min. Víkend okrem doobedia tiež 30 min. L12 mala slabý CP, žiadna pravidelnosť a málo spojov.L23 chodila podstatne menej. Preto kopec ľudí stále musí šlapať do kopca na Juh II.
L3 - vtedy nnebola univerzita v Záblatí.
Re #2787 capaCity: pretože 8,18,28 spájajú Sihoť a Juh. A kedysi to bolo že jednociferné na Juh I (1,5,8,9) dvojciferná na Juh II (11,15,18,19). Potom sa vymenila L8 a 18 a L1 a 11. Takže na Juh III potom 2X. K L8 a 18 je dobré mať 28, aspoň je zachovaný aký-taký logický rámec. A najmä, zbytočne už teraz prečíslovávať. L28 je myslím si najväčším prínosom súčasného CP.
Re #2792 capaCity: Tesco linky nie sú MHD, sú objednávané hypermarketom, takže licenciu mať nemusia, ako sú kyvadlovou dopravou. Ale určite nemajú licenciu ako L24 a 25. Takže tie sú po otvorení druhého mosta možno využiteľné.
Re #2795 eraser: tie linky tak boli číslované od svojho vzniku. Prečítaj si históriu MHD, ktorá je spracovaná v tejto sekcii. Kukni si tiež linkové vedenie. Najmä tvoj výraz "nejaký pokus "odborníka" na MHD si zvýšiť kredit" je tentoraz absolútne mimo. V TN to bolo zavádzané premyslene tak ako aj písal capaCity. V TN sa nemení linkové vedenie, maximálne tak zánik a po 10 rokoch obnovenie v inej polohe L3. Zvyšok má už 20 ročnú tradíciu. Prečítaj si vyššie uvedené a potom sa vyjadruj na tému "odborníka"- Ty ním rozhodne nie si, ja sa za neho nepovažujem, ale viem sa na vec pozriež objetkívne a v súvislostiach, ktoré tebe chýbajú.
?
draxter