áno, vtedy sa chodilo ešte cez Palackého, nakoľko Hasičská ešte neexistovala. Na palackého bola vtedy pumpa v mieste ako je dnes parkovisko, pri Sony. Nie každá L1 ale chodila do Kubrice, len jedna-dve do hodiny.
milan005: Mám niečo pre teba. Pred 50 rokmi to vypadalo takto: Trať 1: Soblahovská-Budayho-Ľudový súd-II. osemročná stredná škola- Tatra, benzínová pumpa-Žel.stanica-Čsl.štátne cesty-Merina-Závod K.J.Vorošilova-Zábranie-Kubrá-kyselka-Kubrica. Trať 2: Závod K.J.Vorošilova-Sihoť-Pri lesíku,ONV-Žel.stanica-Palackého-kasárne-Nemocnica-Tvrdoňova-Trenč.Biskupice. Trať 3:Závod K.J.Vorišilova- Žel.stanica-Trenčín,most-Istebník,kvasný priemysel-Bavlnárske závody-Zlatovce-Malé Záblatie-Prúdy-Záblatie. Trať 4:Zamarovce-Orechové-Istebník-Odeva,most-Palackého-Žel.stanica-Merina-Kubrá. ?
Mne sa inak celkom páči nórsky systém, kde sú na znamenie všetky zastávky mimo centra mesta. Chcelo by to ale aj investovať peniaze do STOP tlačítok v autobusoch, aby minimálne každá dvojica sedadiel mala jedno a neviem, či by sa to na usporených PHM vrátilo...
dnes som videl niečo zaujímavé....na linke 1 šiel bus 21 a s odchodom o 16:55 myslím a na tabuliach mu svietila len číslica a nič iné, aj v predu aj z boku a na vnútornom displeji bol len čas a dátum a neprehadzovalo sa to na linku a konečnú...neviete prečo???
Z dnešnej výpravy:
15:58, Hasičská: #21 na L1 smer Juh (to je tá, čo má odchod 15:48, len tá záocha urobila svoje. Inak dobre obsadená). #44 na L17 smer stanica #39 na L6 smer stanica #71 na prejazde, tabule L11
16:05 Rázusova #45 na L28 smer Juh
16:15 Hodžova kotolňa: #42 na L2 smer Biskupice #34 na L2 smer VÚO #01 na L6 smer VOD-EKO
16:16 Opatovská, NS: #05 na L18 smer Juh
v BB aj ZV to tak je na MHD aj PAL. Pretože PAL robí SAD ZV. Dokonca aj na nelegálnych linkách PALoMHD - X.
Je to somarina, aby bola konečná malým písmom, pretože ak niekto čaká na bus, pozerá ktorým ide smerom, pretože v CP sa dočíta kam až ten bus ide. Ak by mal každý čakať, kým sa mu vyroluje tá jeho zastávka, asi by mu spoj aj odišiel /nehovoriac o tom, že niektoré zastávky tam aj tak chýbajú/.
v BB to tak majú mestské, medzimestské nie, medzimestké sú takéto Prievidzké, lenže tie majú až 5 kombinácií zobrazovania konečnej a zástavok ? ...podla mňa by to mohlo byt ako v Považskej Bystrici
vsimol som si toho, tak je to tusim aj v BB, moj nazor je taky ze je to proti rozumu a velkym by mala byt konecna nie zastavky. alebo este lepsie by bolo snad keby vpredu ukazuje len linku a konecnu, zboku L, konecnu a aj zastavky a vzadu cislo
neviem, či si niekto z vás všimol zmenu transparentov na medzimestských autobusom, tam kde svietila väčším písmom konečná, tam teraz veľkým písmom chodia zástavky a malým písmom je napísaná konečná zástavka....možno sa časom budú diať neaké zmeny aj v MHD
milan005: Včera v tvojom príspevku, ktorý je fuč o tom ako bus stál na zastávke, kôli tomu že stál niekto pri dverách, to je asi stará škola. Lebo v jednom buse dávno, ale prímestskom, bola situácia zase takáto. Vodič Dopravného závodu ČSAD Trenčín (16.12.1985., o 7:15 hod.) svojvoľne odmietol vydať týždenný cestovný lístok na potvrdenú preukážku Trenčín - Dolná Súča, Karosa ŠL11 ?
pri B961 si zabudol za stareho systemu, cize cca od 1.7. do zaciatku augusta 2006 jazdili aj na L7 ako zjazd a vyjazd z SAD, takisto vozidlo #53 jazdilo spoj 7.35 na L13 zo stanice do Zablatia a za noveho systemu L28
mathre