Reply on: Vladimír #15759:
Fajn a vlastne čo z týchto operácií vyplýva? Že zdravý sedliacky rozum vodiča a polovodiča, ktorý jasne vidí predo dvermi ..dobíjajúceho ,, sa cestujúceho, ktorý živí celú suitu zabezpečovateľov hovorí otvor dvierka nefunguje? Ale to ten PALUBNÝ POČÍTAČ , to on je na vine. Či ako? To tu budú riadiť štandardné ľudské múdre obyčaje počítače? Nečudujem sa , že je tu taký rozpor vodič /polovodič/ - cestujúci. Ak teda chcú tí vodiči byť takí ,,poctiví,, prosím. Začneme na nich žalovať aj my. V spomenutom prípade zo soboty oný polovodič ohrozil cestujúcich a porušil dopravné predpisy hodné na správne konanie. Kde je ľudská spolupatričnosť páni?
Vladimír
Tému dobiehajúcich sme veľakrát v rámci debaty s vodičmi (v Nitre) formálne aj neformálne riešili, a moje stanovisko ako nadriadeného sa rokmi sformovalo takto:
Vždy, ak je to čo i len trochu možné, ODPORÚČAM vodičovi, aby dobiehajúceho čakal. Je to milé, pozorné, ľudské, zlepšuje to dobré meno služby, ktorú poskytujeme... Zároveň však akceptujem, že vodič má kompetenciu vyhodnotiť, že v danej situácii dobiehajúceho čakať možné alebo vhodné nie je, a preto tak nespraví.
Právny nárok na čakanie dobiehajúceho neexistuje.