Reply on: milan005 #15775:
Z praxe, nie pohladu turnusov a organizácie. By som tom to posunul o cca hodinu. Cize do 21,19,17 bohato by stačili aj ako si napisal, ale aby sa zalepili oci. Realne to staci do 20tej. Po 20tej by musela byt extra špeciálna situácia pre klb. A aspon by sa mohli využiť naplno doobeda kedy su rezervy
Vladimír
Druhá chyba v uvažovaní, ktorej sa opakovane dopúšťaš, je, že o verejnosti píšeš ako o nejakej homogénnej skupine s rovnakými názormi, potrebami, preferenciami. Skutočnosť je úplne iná, verejnosť je tvorená tisíckami súperiacich individualít, z ktorých každá má inú predstavu o tom, ako by veci mali byť a úplnej väčšine stačí, aby veci boli tak, ako vyhovujú im (čo potrebuje iný občan, ich nezaujíma).
A ak toto nedokážeš Ty (a niektorí ďalší) pochopiť, táto debata sa bude naveky točiť v kruhu. Či už pri téme linkového vedenia alebo čakania dobiehajúcich.
Pablo a tomas153cv sa snažili vysvetliť dilemu, ktorú pozná snáď každý jeden vodič MHD na svete - na jednej zastávke počkáš dobiehajúceho, následne kvôli tomu nestihneš zelenú na semafore, odstojíš si 60- alebo 90-sekundový cyklus, a na ďalšej zastávke Ti niekto špinavo vynadá, že meškáš a že kvôli Tebe nestíha prípoj. Aj dobiehajúci aj prestupujúci sú "verejnosť". Ktorému vyhovieť, keď majú úplne protichodné požiadavky?