Som známy odporca jazdenia po "uličkách" a uvediem ako príklad prečo.
L4 vyrazí z Opatovej, na J. Derku sa stretne s väčším autom. Kým niektorí z nich vycúva, naberie meškanie 5 min.
Na Hasičskej je garantovaný prestup na L16 pretože Sihoťári stratili spojenie so Zámostím. L4 má Hasičskú xx:48, L16 taktiež. Tá L4 vzhľadom na "športovejšie časy" meškanie nedobehne. L16 ju bude čakať. Tá pokračuje ako L3, na Beckovskej je prestup do Lauga. Bude vedieť vodič L25 či už táto L3, ktorá ešte na L16 čakala L4 už prišla? Nezauzlia sa meškania? Nakoľko systém jazdenie po uličkách destabilizuje? Už teraz vieme čo vie spraviť Potočná
L4 vyrazí z Opatovej, na J. Derku sa stretne s väčším autom. Kým niektorí z nich vycúva, naberie meškanie 5 min.
Na Hasičskej je garantovaný prestup na L16 pretože Sihoťári stratili spojenie so Zámostím. L4 má Hasičskú xx:48, L16 taktiež. Tá L4 vzhľadom na "športovejšie časy" meškanie nedobehne. L16 ju bude čakať. Tá pokračuje ako L3, na Beckovskej je prestup do Lauga. Bude vedieť vodič L25 či už táto L3, ktorá ešte na L16 čakala L4 už prišla? Nezauzlia sa meškania? Nakoľko systém jazdenie po uličkách destabilizuje? Už teraz vieme čo vie spraviť Potočná
milan005
Padli obavy o bezpečnosť avšak to, že mnohí z nich nie sú cestujúci ale len obyvatelia je možno aj dobre. Lebo ešte nevedia čo za "hlučné haraburdy" sa im budú rozbiehať pod oknami a boli by rozhorčení ešte viac. Ja som veľký nadšenec autobusov ale pod oknom by som tie naše súčasné fakt nechcel