Som známy odporca jazdenia po "uličkách" a uvediem ako príklad prečo.
L4 vyrazí z Opatovej, na J. Derku sa stretne s väčším autom. Kým niektorí z nich vycúva, naberie meškanie 5 min.
Na Hasičskej je garantovaný prestup na L16 pretože Sihoťári stratili spojenie so Zámostím. L4 má Hasičskú xx:48, L16 taktiež. Tá L4 vzhľadom na "športovejšie časy" meškanie nedobehne. L16 ju bude čakať. Tá pokračuje ako L3, na Beckovskej je prestup do Lauga. Bude vedieť vodič L25 či už táto L3, ktorá ešte na L16 čakala L4 už prišla? Nezauzlia sa meškania? Nakoľko systém jazdenie po uličkách destabilizuje? Už teraz vieme čo vie spraviť Potočná
L4 vyrazí z Opatovej, na J. Derku sa stretne s väčším autom. Kým niektorí z nich vycúva, naberie meškanie 5 min.
Na Hasičskej je garantovaný prestup na L16 pretože Sihoťári stratili spojenie so Zámostím. L4 má Hasičskú xx:48, L16 taktiež. Tá L4 vzhľadom na "športovejšie časy" meškanie nedobehne. L16 ju bude čakať. Tá pokračuje ako L3, na Beckovskej je prestup do Lauga. Bude vedieť vodič L25 či už táto L3, ktorá ešte na L16 čakala L4 už prišla? Nezauzlia sa meškania? Nakoľko systém jazdenie po uličkách destabilizuje? Už teraz vieme čo vie spraviť Potočná
TomoSK
Na záver stretnutia si s nami podali ruky iniciátori hromadného nesúhlasu a vyjadrili poľutovanie nad svojimi susedmi za nekultivovanú a emóciami nabitú diskusiu. Takisto prebehla aj diskusia s poslancami o jednotlivých bodoch, ktoré na stretnutí padli. Mnohí z nich vyjadrili po vysvetlení pochopenie, prečo sa jednotlivé zmeny idú robiť.
K tomu poslednému... ak sa Jána Halašu považuje za východ, tak potom je Trenčín plný východniarov.