Reply on: draxter #13948:
Momentálne 8 rokov pred koncom súčasného kontraktu je to asi zbytočné riešiť, ale menší autobus by okrem nižšej obstarávacej ceny mal aj nižšie náklady na spotrebu, takže niečo by sa v cene na vzkm mohlo ušetriť. Len ako vravíš, ono okrem tej 2ky ani nie linka, kde by som si menší autobus vedel predstaviť. Čiže mať 1 zo 43 autobusov iný by bolo vzhľadom na nejakú jednotnosť vozového parku asi nebolo vhodné.
ajjo
Pri spojení N1 a N2 treba pamätať na to, že nie všetky spoje N1 pokračujú na N2, resp. N3, čo by spôsobilo zbytočné poznámky.
Dôležitejšie pri N-kách je vrátiť N2 do pôvodného návrhu, aj za cenu narušenia spojenia Juhu a Sihote (dôvody som tu už popisoval).
P zo Sihote k VOP je uznávam, torchu odveci, no treba to asi brať ako len vyčlenenie účelového spoja, aby sa nemusela zriaďovať nejaká extra linka.