Reply on: draxter #13934:
Tá 2ka určite nebude trhákom v počte prepravených osôb, ale v čom by pomohlo, keby jazdila na Sihoť? Veď aj tak by mala tie väčšie čísla v počte prepravených cestujúcich, len kvôli Sihotčanom, ktorý by sa s ňou zviezli do mesta.
Podľa mňa, ak to myslíme s dopravnou obsluhou vážne, tak 120 min. interval nie je prípustný. Jedina škoda Trenčína je, že nemá nejaké menšie autobusy, ktoré by sa na 2ku hodili.
TomoSK
4, 11 a 23... na ne máme dlhodobo iné pohľady, bolo to omieľané veľakrát, ja rešpektujem, ak to niekto vidí inak. Preto by som bol rád, keby sa akceptoval aj náš pohľad a dôvody, čo k tomu viedli - čas ukáže, čo bolo správne, ak sa mýlime, nie je to vytesané do kameňa.
Dvojminútové rozdiely - ak nechceme mať rovnaké chronometráže počas celého dňa a týždňa (to je skutočne nezmysel, nemáme to ani dnes), tak tie párminútové rozdiely budú. Ono sú aj dnes, veď do 18. sú pomalšie časy, po 18. sú rýchlejšie a posledné večerné busy majú ešte rýchlejšie časy.
23 - nie som si istý, ale keď premávala sama, nechodila po Inoveckej? Možno to je ten kameň úrazu, že na Inoveckej ako takej nič nie je, ale nemocnica, Lidl a cintorín sú skvelé zdroje pre cestujúcich. Po AS si naša 23 berie zo súčasnej 28 práve túto dobrú trasu.
25 - Juh má 20 tisíc obyvateľov, ak to myslíme s Laugom vážne, tá polhodinovka v "exponovanom" čase, tj. cez víkendy poobede, je žiadúca.
S čím však určite nesúhlasím je ponechanie striedačky 6/16 cez víkendy. Ako by to vyzeralo? Len s cieľom mať silou mocou priamy spoj na Sihoť, ktorý by chodil vďaka tomu raz za dve hodiny, by som znepríjemnil život mnohým ľuďom. Ako? Podľa CP je Zámostie - Max - Billa - Kubrá hodinovka, pričom od každého spoja je garantovaný prípoj na Sihoť. Čo by bolo, ak by sa jazdilo na striedačku? Max - Kubrá by som sekol na dvojhodinovku, a každé dve hodiny by mi z Hasičskej v jednu minútu odchádzala 4/11 na Sihoť spolu so 6kou na Sihoť cez AS. Zároveň nemôžem vychýliť časové polohy 6/16 od seba, musia jazdiť v preklade...
Takže výsledkom by som iným sekol obsluhu z hodinovky na dvojhodinovku tak, že ja mám priamy spoj, ktorý ide vo vláčiku s iným autobusom. Len aby bol priamy spoj... Ľudia by sa aj tak časom naučili že preskočia na tú 4/11 a neabsolvujú závlek na stanicu.