Reply on: milan007 #13635:
Dlhé Hony sa nestávajú mantrou MHD, ale ak si máme vybrať pri spájaní liniek s dvojhodinovými intervalmi do jednej linky s povedzme hodinovým, a mám na výber buď Inoveckú alebo Dlhé Hony, určite si vyberiem Dlhé Hony. Prečo? Inovecká stred a Dlhé Hony sú "dvojičky", obe plošne obsluhujú Dlhé Hony. A z dvojice Inovecká a Nemocnica pri jednej z nich nič nie je, a Nemocnica to nie je. 
Linky 4 a 11 - dôvody Sihote sú oproti linke 23 diametrálne odlišné. 28ku požadovali diskutujúci pre zachovanie priameho spojenia Východná - Sihoť (na ktoré doteraz neprišla ani jedna pripomienka), naopak 4 a 11 plnohodnotne vstupuje do taktu na Sihoti a pôsobí ako nosná (dvoj-)linka pre spojnicu Sihoť - mesto, "dvojička" k linke 8 po Považskej. Keď si to vezmeme z hľadiska CP, tak zo Zimného štadióna mám v smere do centra v režime "a" odchody liniek 4, 8, 11 a 24 rozložené do času tak, že mám preklad 06 15 26 36 45 56, z toho 15 a 45 sú odchody liniek 4/11. Vzťahy Kubrej, Opatovej a Kubrice so Sihoťou sú oproti Východnej, ležiacej na opačnom konci mesta, diametrálne odlišné a najbližšia dostupná občianska vybavenosť je práve na Sihoti.
Linka 1 - bolo to vysvetlené vo Hviezde a už aj zvlášť tu v diskusii, prescrolluj si, prosím, o pár príspevkov nižšie.
Linka 7 - bude sa točiť na kruhovom objazde pri Old Herolde, ak bude pokračovať na spoji linky 7, inak by mala byť hojne využívaná na dopravovanie autobusov do vozovne, takže je pravdepodobné, že sa točiť nebude musieť vôbec.

Klbáky - vo Hviezde sa povedalo, že počas pracovných dní linka 1 (po rannej špičke), počas víkendov linka 24. V rannej špičke by sa mali pozlučovať vybrané zdvojené spoje do klbákov, takže tie budú behať práve na takýchto účelových hromadných návozoch (linky P), následne časť z nich vykoná návozy do Laugaricia na deviatu, kĺbový by mal byť tiež ešte ranný spoj z Kubrice čo vozí školákov - súčasné dva spoje by mali byť totiž nahradené jedným spojom vo vhodnejšom čase, s odchodom 7:24 z Kubrej, ten akurát vychytí začiatok školy na ZŠ Kubranská, na Sedmičke a zároveň aj na gymnáziu, takže očakáva sa, že bude silne exponovaný. Následne sa po rannej špičke postupne zaradia na linku číslo 1. Turnusov pre klbáky by malo byť 5, z toho ten posledný má zaradené také spoje, kde klbák poteší, ale zároveň jeho prípadné nahradenie sólom ani nenaštve.
TomoSK
L1 - určite sa zváži, či po vzore ostatných miest neoznačovať spoje ako 1s, teda tak, ako zrejme budú označené aj v cestovnom poriadku. Určite sa to však nebude odčleňovať do zvlášť linky, jedná sa o koncový úsek, už v súčasnosti sú tak rozdeľované napríklad linky 4 či 5. Z väčších miest mi takto z pamäti napadá napríklad 21 v Devínskej, 30 v Lamači či 4 na Zlaté piesky.
L2 - Biskupice námestie majú silnú prímestskú dopravu na Električnú nemocnicu. Z Karpatskej a Jána Zemana to už je skutočne v pešej dostupnosti aj pre ťažšie mobilných občanov. Zostalo jedine okolie zastávok Biskupice cintorín a Nozdrkovce, na ktoré by to mohlo doľahnúť. Za zastávku sa však bude bojovať a urobí sa všetko preto, aby toho 1.9. vznikla. Naráža sa tu na problém, že stavebné riešenia, čo sa v iných krajinách vyslovene vyžadujú, sú u nás striktne no-go, žiaľ.
L4 - Frekvencie za Opatovú už boli, pre istotu uvediem znova, na odchod zo zastávky Maják je to podľa spojov 7:11 Saratovská 19,7 cest., 7:26 Saratovská 28,3 cest., 7:41 ZŠ Kubranská 35,2 cest., smerom z Kubrice to uvediem za vyšší počet spojov, pre zachovanie objektivity vyberám až poslednú zastávku rozdeleného úseku, teda Kubrá záhrady, tam je to podľa spojov 5:44 3,4 cest., 6:14 3,9 cest., 6:44 7,7 cest., 7:14 17,1 cest., 7:44 18,3 cest., 8:34 8,5 cest., teda skutočne je Kubrica, hoci nemá narozdiel od Opatovej PAL ani vlaky výrazne slabšia, aj napriek v súčasnosti dobrej ponuke spojov. Faktom je, že tu žijú len niečo vyše dvoch stoviek obyvateľov, ktorí sa však dožadujú priameho spojenia aj so Zámostím, aj s Maxom, aj so Sihoťou, aj všade, čo treba uznať - je nereálne, už dnes na tej jednej linke chodí ľudí málo. Zo spojov 7:14 a 7:44 sa navyše polovica vyklopí pred ZŠ Kubranská. Preto, ak už Opatová nemá mať viac spojov, než Kubrica, je vhodné ich aspoň postaviť na roveň.
L6 - najväčšie množstvo podnetov smeruje práve na túto šestku, takže jednotlivé varianty linky 6 na Sihoť a do Kubrej budú rozdelené na dve zvlášť linky. Po rôznych diskusiách sa zvažujú alternatívy v podobe čísel buď 9, alebo 16.
L11 - máme dáta za sezónu júl/august 2021, kedy jazdila linka 33 vo svojej úplne tragickej podobe, ktorá činila dva spoje doobeda, tri spoje poobede. V koncovom úseku k chate bolo na dvoch doobedných spojoch minimum 0, maximum 12 (každý zo spojov), priemer okolo 6 cest., zaujímavejšie však boli poobedné odvozy, kde sa to pohybovalo od minima 0 až po maximum 19 (28.8.2021, spoj cca o 17:00), priemer sa však pohyboval opäť okolo šiestich cestujúcich. To sú frekvencie pri tejto slabej obsluhe, veríme, že pravidelná hodinovka dokáže do týchto končín prilákať autobusom viac ľudí, než dva spoje ráno tam a tri poobede nazad.
L24 - príchody l. 3 v 38. minútu, odchody l. 24 v 10. a 40. minútu, takže áno, je tam dvojminútový "voľný" prestup smerom do Lauga. V opačnom smere to, žiaľ, nevychádza, tam sa však asi dá lepšie načasovať na konkrétny odchod linky 25.
Nočné spoje - bude v zvlášť príspevku.
Nemocnica - na striedanie zmien boli zapracovávané drobné úpravy, zároveň sa zohľadňovali aj pripomienky, ktoré smerovali na mesto v posledných mesiacoch ohľadom dovozu na šiestu rannú, keďže dnes spoje chýbajú.
Návoz k vlakom - Na prvý ranný Rex by prípoj byť nemal, keďže dvadsať minút po ňom ide Zemplín s takmer identickým zastavovaním, ak dokážeme akceptovať, že nikto nepôjde Trenčín - Brestovany.