Pocity z novej koncepcie sú zmiešané. Viacero ľudí, ktorých názor by som rád počul povedali že aký názor majú mať, keď čakali cestovný poriadok a ten zverejnený nebol.
Ja tiež naň v zvedavosti počkám.
Trochu ma zaskočili v porovnaní dve úderné heslá a realita:
H1: Posilnenie Východnej - čakal som viac.
H2: Zjednodušenie zložitého systému - tie linky sa dajú rátať tak a onak. Ale nech rátam ako rátam bude ich rovnako/podobne? A variácií trás na linkách taktiež dosť.
To ale nechcem vysloviť ako kritiku, Trenčín je jednoducho "taký" čiže v určitom zmysle to môže byť pochvala.
Ale nedával by som to potom do úderného hesla.
Ja tiež naň v zvedavosti počkám.
Trochu ma zaskočili v porovnaní dve úderné heslá a realita:
H1: Posilnenie Východnej - čakal som viac.
H2: Zjednodušenie zložitého systému - tie linky sa dajú rátať tak a onak. Ale nech rátam ako rátam bude ich rovnako/podobne? A variácií trás na linkách taktiež dosť.
To ale nechcem vysloviť ako kritiku, Trenčín je jednoducho "taký" čiže v určitom zmysle to môže byť pochvala.
Ale nedával by som to potom do úderného hesla.
milan005
Nemyslím si že interval 15 min.+ na Juh do neskorých večerných hodín by bol málo.
A spojenie MČ Západ do neskorých večerných hodín by sa bolo dalo riešiť od 2022/09 už skorším upravením súčasného systému rozdružením súčasnej večernej L13 (spoje, ktoré sa ani nemuseli zavádzať), L6 a jedným spojom za hodinu na L8 spomedzi dvoch čo sú na novú L9 Juh II - starý most - Zlatovská - Záblatie - Zlatovce - Vinohrady - Istebník - AS a L28 (int. L8+24+28 20 min by bolo možné vytvoriť) až do 22:30 (len presun kapacít).
MČ Západ by mala 2 spoje z centra za hodinu aj v neskorých večerných hodinách + robotnícky spoj L17/7 o 21:12/22:10 bez navýšenia R/P z C