Reply on: milan005 #13565:
Zastávka na Hodžovej pri podchode by veľa vyriešila. Áno, je to problém. Ale rozhodne treba uvažovať, tak ako si to ukázal ty. Lebo nechať na Juhu III len dvadsaťtrojku je nezmysel a ukáže sa to hneď, ako v roku 2012 zredukovali 28 a posilnili 23 - 23 vozila vzduch a vyhnali sa ľudia aj z 28.
kvorka
Linka 23 je slabá, jeje spoje pod 28 vytvoria jednozančne potenciál. Preto bola linka 28 aj zriadená a jej čísla pred drastickými škrtmi odôvodňovali dokonca úvahy o kĺbaku. Čiže isto nie, sám bývam na Halalovke, spojenie na Juhu III musí ponúknuť aj zaujímavý cieľ. 28 bola k 8 a 18 logickým výsledkom. To, že sa skresaním v roku 2012 dostala do tejto podoby, nevypovedá nič o jej potenciáli. Ale vypovedá to o tom, že s linkou 23 boli kadejaké pokusy (aj premávka do 22:30) a NIKDY to nebolo zlepšenie. Zatiaľ čo 28 áno. Pravidelný interval 30-60 min urobí niečo iné, než súčasných 120.