Reply on: milan005 #13565:
Zastávka na Hodžovej pri podchode by veľa vyriešila. Áno, je to problém. Ale rozhodne treba uvažovať, tak ako si to ukázal ty. Lebo nechať na Juhu III len dvadsaťtrojku je nezmysel a ukáže sa to hneď, ako v roku 2012 zredukovali 28 a posilnili 23 - 23 vozila vzduch a vyhnali sa ľudia aj z 28.
TomoSK
Sihoť IV - 14 spojov za hodinu v špičke?!
- priemerný interval cca 4 minúty
- l. 1 po 3 spoje, l. 4 po 2 spoje, l. 6 po 2 spoje, l. 8 po 3 spoje, l. 28 po 2 spoje, l. 24 po 2 spoje v poobednej špičke, čo je šialene veľa na to, že Sihoť celá je objektívne slabšia než taký Juh.
Ešte čo sa týka linky 28, jej popularita nepozostáva z toho, že jazdí na Sihoť, ale že chodí okolo Lidla a nemocnice. Najslabším úsekom na nej je úsek Autobusová stanica - Sihoť IV a nerovnomernosťou vyťaženia sa veľmi podobá napríklad na súčasnú jedničku, ktorá chodí v jednej polovici trasy plná, v druhej pomerne prázdna.