Reply on: Kubo 123 #12140:
miestna SAD NR a-s- = Veolia Transport Nitra = dnešná Arriva Nitra a.s.Tie podmienky budem veeeeľmi pozorne sledovať a musia byť stanovené jasne a v prosepch cestujúcich.
Áno, opravy mesto odsúhlasilo, ale s výsledkom spokojné nie je vôbec, na to si kde prišiel? Môže si však mesto zato, že nie sú nové busy a ani jazdené kvalitné vozy, keďže sa vybrali touto nezmyselnou cestou.
Mne je jedno či je niečo vizitka vodiča, alebo dieln, bus je SADky a je to teda vizitka dopravcu.
Kĺbová #61 neporovnávaj s B961, čo sú inak veľmi spoľahlivé vozy, ale s Citelismi, ktorých údržba je/bola aká je.... a to, že si to vyžiadalo nervy vodiča je možné, ale hlavne je to zase len a výlučne vec dopravcu, čo kúpil a prečo v rámci záruk a vzťahov ten voz dopadol tak, ako sme videli, keď mal ísť "von" a nebol schopný - tomu sa vraví fakt záloha... hlavne že do nákladov vstupoval tiež.
Ak čítaš fórum nie od včera, tak vieš, že ja vždy naložím rovným dielom každému za svoje, takže pre mňa jasne zlyháva mesto, ale dopravca tiež tam, kde napríklad nasadzuje #66 a necháva stáť piaty kĺbak. Lebo to je už o tom, čo sa vyznám a robím veci aby boli dobré, alebo len aby boli.
. Do každého opraveného busu sa nalialo cca 30tis, a výsledok taký, že máme pekné, nastriekané autobusy. Ale to video, čo tu kolovalo, nevystihlo podstatu. Zaujímavé bolo, že viac menej zachytilo iba kabínu vodiča a to je vizitka vodiča!! Toto sa dalo opraviť aj bez GO.
Keď tam nepôjde poriadna MHD všetci si kúpia autá.
draxter
a) v úseku Sihoť - centrum máš k dispozícii de facto všetky linky (2,4,6,12,24,28) a inerval máš teda v "x" celkom luxusný, v "a" je to tiež vždy cca 20min a lepšie.
b) v úseku centrum - Juh II máš ešte linky 1 a 22
c) samotná Soblahovská je linka 8 + 7/17
A keďže sa chalani vyhrali s prekladmi, tak na väčšine trasy sú preklady najlepšie možne spravené. Ak by však mesto pridalo kilometre, istotne treba pridať na Juhu I a III, a doplniť intervaly. U mňa by to bolo asi takto:
- pridanie na linke 11 na interval 30 min do cca 18:00 v "x", doplniť dieru medzi 20:45 a 22:15, o spoj 21:30, cez víkend niečo ešte o 22:00, možno aj na linke 4 po Sihoť, alebo 11 po Kubrú
- pridanie na linke 28 na interval 60 min aj po 17:20 v "x" do 22:20, v "a" aspoň do 21:00
Ak by sa chcelo ísť výraznejšími zásahmi, tak jedine podľa "palubákov" a vtedy by som bol za to, aby sa skúsilo:
- linku 23 predĺžiť Pod Sokolice k výstavisku
- zvážiť presmerovanie linky 1 cez podjazd Pred poľom na Sihoť IV a naopak presmerovať linku 2/12 opačne do Kubry (výmena koncového úseku)
- linku 13 posilniť v "a" kvôli Vinohradom
- linku 1+22 intervalovo upraviť na spoločnom úseku Juh II - stanica
- víkendovú prevádzku na linke 23 zrušiť a prehodiť na linku 28
Ak by sa dobudovala spojnica kruháč pod Juhom - Laugaricio, tak by sa linky 24 a 25 mohli spojiť do jedinej, ak by sa dobudovala gen. Svobodu, tak by sa linky 23 a 28 mohli zrušiť a ostala by linka 8 premávajúca polokružne v silnom intervale 10/20/20-30