Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: milan005 #1997:
Neviem či nepíšem blbosti, ale vozovňa pre TB mala byť tuším na Východnej ul., preto je taká široká
Reply on: kvorka #1998:
To mala byť asi súčasť Švajčiarska pod Tatrami ☺ . Píšeš asi 1997- takže pred voľbami, toto bolo potom jedno z menších Mečiarových megalomanstiev ( menšie než Pasienky či Claudia Schifferová.... ? )

To zrastatnie TN s DCA mal v pláne aj niektorý kandidát na primátora v r. 2006- vytvoriť aspoň 100- tisícovú aglomeráciu z nášho pekného mestečka ?
Reply on: kvorka #1998:
skoda ze to nevyslo...ale zasa Meciarove megalomanske reci, take napady uz mal tusim aj Kralik ked kandidoval za prezidenta ze sa BB spoji so ZV a budu hlavne mesto Slovenska:D ale neviem ako to chcu spajat ked zachvilu zacne ludi ubudat a MHD ide tiez do uzadia, kazdy sa vozi len autom pretoze je to pomaly nielen pohodlnejsie ale aj lacnejsie
Reply on: milan005 #1997:
to bol tzv. mečiarov projekt, kedy mali mestá TN a DCA byť spojené trolejbusmi, a možno sa postupne aj zrásť. Je isté, že trať mala mať najmenej 4 linky. Juh - Sihoť, Juh - Zámoestie, Sihoť - Zámostie a stanica - DCA /teda liniek mohlo byť potom ľubovoľne/. Som raz videl aj vo vitríne v ODE plány na zavedenie trolejbusov do roku 2010. A to bol rok cca 1997! Jedna linka mala pokračovať z Kubry - námestia popod les do Opatovej, kde mala byť vybudovaná nová obytná zóna. Sihoť a Opatová sa plánovali výstavbou zaplniť. A samozrejme nový most cez Váh nemal byť vynechaný. L2 mala byť kvoli letisku posilnené, atď.... možno to raz nejako spíšem, len viac faktov k tomu už som pozabdal.
Reply on: capaCity #1993:
uz som sa pytal na tu druhu cast, vraj bude ale nie tak skoro, pripravuje to zrejme Ing. Marko Engler.
Re #1994 kvorka: bolo by super nieco take spracovat.
Re #1995 Valec: vela planov skrachovalo vdaka zmene rezimu a nie ani tak kvoli "nepotrebnosti". Inak kvorka pise o pozostatkoch planov na Sihoti, Valec ty zasa o tom ze by trat sla po hlavnej ceste, cize okolo Maxu, planovalo sa trat tahat az za mosty kedze je tam SAD? alebo vybudovat novu vozovňu pre TB?
Reply on: kvorka #1994:
No tak na to sa pojdem niekedy pozrieť. ?
Reply on: kvorka #1994:
K trolejbusom: Začiatkom 90tych rokov sa vraj plánovala trolejbusová trať z Juhu, cez centrum a ďalej po ceste 61 až do Dubnice (a neviem či nie až do Ilavy). Celý projekt však skrachoval na obmedzení výroby v ZŤS a následnou nepotrebnosťou tejto trate.
Reply on: capaCity #1993:
pokiaľ viem, draxter sa snažil aj o danej téme niečo pripraviť, pretože jeden jeho známy bol vodičom SADky v 60.-80. rokoch. Vieš napríklad o tom, že na Žilinskej ulici boli /na Rázusovej ešte sú/ namontované stĺpy verejného osvetlenia, ktoré mali niesť aj trolejové vedenie?
Reply on: milan005 #1987:
A k histórii našej MHD by sme mohli spracovať aj tie trolejbusy na www.mestskadoprava.net , ozaj nevie niekto, kedy tam bude konečne 2. časť ❓ ❓ ❓
Reply on: milan005 #1985:
No tiež som o tom zámere čítal ☺, ale potom by si musel ísť robiť vodiča aj ty, ak si dobre pamätám ?
Reply on: milan005 #1990:
chcel som napisat ze 78 ma taky drziak nie tabulku, uz mi tiez sibe:)
Reply on: neve22 #1988:
je to mozne, napr. #78 ma taku tabulku nad sedadlom pri prednych dverach, #80-ka a Ikarus TN-845BP si pamatam ze mali take drevene drziaky na tabule a tam ich vodici zastokovali. ostatne Ikarusy viem ze mali plechove drziaky. a k tomu ci je tabul dost sa nechcem ani vyjadrovat...ale viem na 100% ze ich ma SAd az az, bol som toho svedkom...ale vodici su asi lenivi ich prehadzovat, ale zasa ked sa zoberie ze robi kazdy druhy spoj na inej linke komu by sa aj chcelo:) na toto bol specialista Sumacher ked jazdil este na svojom Ikaruse a robil L1 a 22. vacsinou mal vzdy tabulku L1 vobec to neprehadzoval a napr. 17.45 sla L1 a 17.50 L22 on chodil na tej 22, mal cedulku 1 a siel skorej ako ta 1-ka a kopu ludi sa tak osralo:D isli do Kubrej a zistili ze na stanici si mozu vystupit
Teraz pri nových možnostiach kombinácií liniek je viditeľné viac ako inokedy to, že preklady spojov sú veľmi mizivé, a súbehy nie sú nič výnimoočné ani v záverečnom sedle. A najmä najčastejšie nosné linky 1 a 8 by mohli byť tiež trochu, pokiaľ sa týka príchodov a odchodv z Juhu, viac koordinované. Veď ich spoločný interval je miestami 7,5 v špičke až 30 min v sedle. Vidí sa mi, že lepší celkový preklad je v "a", kde je CP skutočne celkom dobre nastavený. Ale v "x" to je niekedy riadna "zberba", najmä na Sihoť a Juh I.
Reply on: milan005 #1985:
aj ja držím palce, priznávam sa že ja to nie som ☺ som na ňu zvedavá...inak dnes som išla #82 a videla som tam takú tú schránku s tabulkami o ktorej sme sa tu kedysi bavili
Reply on: mathre #1986:
myslim ani ze by nebolo problem spravit nejaku malu sekciu o elektricke dat tam pripadne mapku, CP, fotky, historiu, zaujimavosti
Reply on: capaCity #1971:
je to síce pravda, ale už keď sú na tejto stránke aj Tatranské elektrické železnice, tak nevidím dôvod prečo by tu nemali byť aj Trenčianské.
Reply on: capaCity #1984:
ci to neni nahodou neve22 lebo bol tu taky zamer:D samozrejme k drzaniu palcov sa pripajam, uz sa tesim ked sa s nou odveziem
Reply on: milan005 #1982:
Tak že jej držíme palce ?
Reply on: mato5287 #1976:
v zakladnom stave je nasadenie NP taketo:
#01-L18
#02-(vsetky byv. spoje p. Krala)L8,13,15,21,28
#03-L2,6,13,16
#04-L5,6,11,15,20,21,Leoni
#05-L5,8,23(negarantovana)
#21-L1
takze trochu poopravim draxterove tvrdenie;-) neni to najcastejsie #02 ale len vtedy ak Citelisy jazdia takuto postupnost ako som napisal, avsak 01,02,03,05 sa kazdy tyzden navzajom striedaju takze tam mozes vidiet kazdy z nich
Mam jednu velku novinku, v nasej MHD jazdi podla vsetkeho tento tyzden uz druha vodicka, dnes som ju videl zaskakovat na #39. a ta druha jazdila dnes na #71, tak snad treba verit ze mozno zeny budu poriadnejsie a budu viac dbat na svoje povinnosti a nie ako chuj vodic z #53 ktory mozno este doteraz parkuje na zast. Gen. Svobodu, rázc. v smere k otocke tak, ze iny autobus tam nemoze zastavit a musi stat v jazdnom pruhu, tym padom ho na frekventovanej ceste nemozu obist auta a navyse sa cestujucim zle vystupuje ked hned pred dverami je dalsi autobus. to naozaj len papierovany psychopat moze hentak zastavit.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.