Otázka: (05.11.2007)
Môže šofér autobusu počas jeho prestávky fajčiť v autobuse?5.11.2007, spoj č. 17 zo zastávky Saratovská, odchod 8.20 bol zafajčený a mne ako alergičke to škodí, možno aj iným cestujúcim.Stáva sa to aj u iných spojov autobusov miestnej aj prímestskej dopravy. Vďaka za odpoveď.
Odpoveď:
Vodič by vo vozidle nemal fajčiť a počas jazdy ani nesmie. V prípade fajčenia vo vozidle počas prestávky je povinný dostatočne vozidlo vyvetrať.
.
Tak vedenie ma aj ine veci na salame..."Vodič by vo vozidle nemal fajčiť"...NEMôŽE! ☠ Ja niekedy zasnem, ako su ti ludia obmedzeni...Ani ho len neupozornili, nech si to nabuduce odpusti...
Môže šofér autobusu počas jeho prestávky fajčiť v autobuse?5.11.2007, spoj č. 17 zo zastávky Saratovská, odchod 8.20 bol zafajčený a mne ako alergičke to škodí, možno aj iným cestujúcim.Stáva sa to aj u iných spojov autobusov miestnej aj prímestskej dopravy. Vďaka za odpoveď.
Odpoveď:
Vodič by vo vozidle nemal fajčiť a počas jazdy ani nesmie. V prípade fajčenia vo vozidle počas prestávky je povinný dostatočne vozidlo vyvetrať.
.
Tak vedenie ma aj ine veci na salame..."Vodič by vo vozidle nemal fajčiť"...NEMôŽE! ☠ Ja niekedy zasnem, ako su ti ludia obmedzeni...Ani ho len neupozornili, nech si to nabuduce odpusti...
draxter
- fórum je verejné, každý môže prezentovať svoj názor
- samozrejme, že politika s tým má všeličo, ale nie je správne na ňu poukazovať, ide o kvality jednotlivcov
- je potrebné si uvedomiť nasledovný reťazec: SAD je dopravca vo verejnom záujme /tzn. musí mu byť preplatená strata/, mesto TN je objednávateľ výkonov vo verejnom záujme /tzn. ak schváli nevhodný CP, bude platiť viac/, verejnosť môže vo voľbách do obecného /mestského/ zastupiteľstva a voľbách primátora ovplyvniť uvedené dianie. Výsledok: SAD koná v hraniciach zákona a zmluvy o výkone dopravy vo verejnom záujme.
- my tu riešime nedostatky, cieľom nie je kydať, ale poukázať na nesprávnosť a navrhnúť zlepšenie. Či sa to podarí, je otázka na kompetentných. Preto vyzývam na otvorenejšiu komunikáciu s konštruktívnym smerovaním a zároveň pozývam Juraja, aby sa častejšie vyjadroval na našom fóre, pretože na rozdiel od doterajšieho fungovania je cítiť progres a aj on má záujem na zlepšení MHD.
- chcel by som pozvať do diskusie aj ďalších čitateľov a cestujúcich MHD Trenčín.