Reply on: Juraj #525:
ehm myslel si § 14a ods. 6 ? Ja si viem na nete nájsť zákon, ale cez mobil to ide ťažko, tak až dnes...akurát, že nikde sa nevraí, že by na na každú linku MHD mal byť len jeden dopravca. Zákon uvádza, že je taká možnosť. Nie je to automatické.
Veta druhá: "Ak predmetom požiadavky samosprávneho kraja alebo obce je výkon vo verejnom záujme podľa odseku 2, ktorý by dopravca z hľadiska svojich obchodných záujmov nevykonal vôbec alebo nevykonal v požadovanom rozsahu pre jeho ekonomickú nevýhodnosť a samosprávny kraj alebo obec mu udeľuje výhradné právo vykonávať pravidelnú autobusovú dopravu na autobusovej linke alebo na skupine autobusových liniek bez účasti iných dopravcov, samosprávny kraj alebo obec v mestskej autobusovej doprave uzatvára s dopravcom zmluvu podľa § 15."
Takže informácia mesta v Info č. 22 je mylná. Mesto SADke udelilo výhradné právo vykonávať pravidelnú autobusovú dopravu na linkách MHD, hoci tak urobiť nemuselo. Z uvedeného vylýva jedine to, že ak tak mesto urobí, musí so SAD uzavrieť Zmluvu o výken vo verejnom záujme.
? Takže si obraz o kvalite informácií mesta urobte sami. ?
kvorka
1. nové CP sú oveľa prehladnejšie a komplexnejšie ako tie predchádzajúce /vylepšil by som zachádzky a ich vylepovanie/
2. konečne sa obnovuje prestarnutý vozový park - najväčšie plus
3. linka 28. Tam kde sa mesto rozrastá by malo záležať na spojení, a preto L28 je logické vyústenie.
4. linka 50. /cena, trasa a frekvencia len 2 dni sú však dosť mínus/
5. zatiaľ len "plán" výmeny označníkov /hádam sa po 7 rokoch dočkáme súladu čísel, názvov v CP a označníkov/
?