skús lepšie čítať údaje. Prvý 711AM bol vyradený a zaň sa kúpila jazdenka z Kladna (druhý 711AM), ktorý dostal to isté EČV (TN-711AM) a jazdil tiež na L18. Takže náhrada formou jeden kĺb za druhý. Kapišto?
CAWTE AKO JE TO Z TYM IKARUSOM TN 711AM TO SAD KUPILA 2 ALEBO AKO VED C JEDNOM JE VYRADENIE PISANE ROK 2001 A TAK ISTO 711 AM// VRAJ ZIMA 2005 AKO JE TO? ?
este si zabudol na spoj 17.00 L22 z AS a odchody z Juhu a to 10.20 a 16.15 na L22. Pre tosa, su to vsetky spoje L1 a 22 oznacene v CP "i" pocas prac. dni
ako ti povedal mato5287, šanca je jedine na linkách 1 a 22, ale len v pracovné dni. Zo stanice pôjde na týchto spojoch:
L1 smer Kubra: 05:40, 07:25, 08:40, 11:40, 13:00, 15:20, 18:20, 20:50
L1 smer Juh II: 06:20, 09:05, 12:05, 15:45, 18:45, 21:15
L22 smer Juh II: 09:45, 10:45, 14:30, 17:30. ?
ahojte , chcel by som sa previesť vašou MHD. Poviete mi kde jazdí NP Citelis 18M??? Ktoru linku by som mal vyskúšať za predpokladu ,žeby som nastupoval na žel.stanici??? Diki
Doprava na Pohodu:
Zo železičnej stanice premáva kyvadlová doprava, jej časový harmonogram nájdete na zastávkach na železničnej stanici, na Hasičskej ulici a pri nozdrkovskej bráne letiska, kde autobus zastavuje. Lístok na kyvadlovku stojí 0,50 eur. Kyvadlová doprava premáva počas festivalu non-stop, ale s rôznymi intervalmi – od štyrikrát za hodinu v exponovaných časoch po jedenkrát za hodinu v nočných hodinách.
Mne príde zbytočné také množstvo liniek ak to má byť len kvôli tomu, že jedna pokračuje po inej trase alebo pre to, že majú možno 2-3 zastávky na Dlhých honoch iné. Tým rušením liniek a začleňovaním spojov zrušených liniek do nových by sa dali ľahšie robiť preklady. Nehovorím, že preložiť 8,18 a 28 je nemožné ale nejak to nie je v praxi, takisto ako ani preklad 23 s 28. Preto by postačovali dve linky Juh - Sihoť v preklade 10/15/10//15. Čo sa týka 5 a 15 tak minimálne by sa malo mesto+SAD snažiť s firmami v Zlatovciach dohdnúť aby sa začiatky smien nepatrne posunuli o 15, resp. 30min. Tak by sa dali 5 a 15 preložiť a bolo by to lepšie aj pre ľudí ktorí by potrebovali aj iné ako hromadné odchody z Juhu, teda ako teraz klasicky sú ráno o cca x:22-23-27 a x:52-55-57. Preklad do 20min je blbosť, to by som zabil tie dvojičky, tie tam podľa mňa sú určite aspoň raz do hodiny potreba, ale 15min by sa dalo zabezpečiť.
preklad na L3/5/15 treba zabezpecit v sedle a cez vikend, v spicke su spoje vpodstate nacasovane tak aby brali ludi z/do prace, preklad tam nehra hlavnu rolu.
Co sa tyka linky 8, trochu asi chybaju tie poobednajsie spoje co tam byvali kedysi(2-3 za hodinu), snad by stalo za uvahu presunut spoje z L17 na L8 a zachovat tak aj poobede 30 min. interval, L17 chodi casto poloprazdna, ale zasa je to aj kvoli jej nie najmudrejsiemu nacasovaniu.
L17 uz bola viackrat cielom pokusov ale vzdy to boli take nevydarene ako v roku ak si dobre pamatam 2005 ked do Tesca prestala dopravu vykonavat SAD a busy z Tesca zacali jazdit na beznych linkach a bola posilnena aj L17, lenze co z toho ked dali spoj 5 min. po L11. Potom na sa na danom spoji behom trasy vystriedali 2 cestujuci. A teraz je to podobne, L17 doobedu ide z mesta ako ako tretia v zavese za linkami 11,18, z Juhu do mesta ma zrejme obsadenost lepsiu ale zasa poobede ide z Juhu 7 min. po L11 a z mesta ako posledna v zavese za linkami 1,15,23,28. Preto vravim ze sucasny system (trasovanie, pocet liniek) je takpovediac vyborny ale stacilo by prelozit, resp. posunut zopar spojov na iny cas (L17,18,23,28), vyplnit rannu hodinovu medzeru z Juhu I. (7.30-8.30) a pouvazovat nad zhustenim/lepsim rozlozenim spojov po 18-tej hodine. Ved naprilad v PB som si vsimol ze neskoro vecer jazdi tolko spojov co v poobednajsom sedle, dokonca este aj po 23-tej hodine
máš na mysli to že linky 10-19 by končili na Juhu II. a 1-9 na Juh I.? Zaujímalo by ma inak čo by sa stalo keby sa spoje L5 a L15 rozložili tak aby mali interval 20min a na spoločnom úseku 10min, alebo keby bolo treba dvojičky, tak interval 30min, do prekladu 15 a + vybrané spoje na L5 a L15 by mali dvojičky s odstupom 5min. K tej L8 čo som navrhoval tak do prekladu s L28 ale určite by som L8 zabezpečoval kĺbami, len keby bolo akými, keďže po návrhu L22 by mi ostal najviac 1-2 klbáky.
no s kĺbmi by to bolo tak, že by v špičke obsluhovali všetky spoje L22 a po špičkách by prechádzali na L1, ale inak by v špičke L1 obsluhovali sóla, keďže L1 premáva po kratšej trase AS - JUH a L22 KUBRA - AS - JUH, takže tam predpokladám väčší nápor ako na L1. Prípadne by sa mohli 1 a prekladať tak aby kĺby na L22 mali využitie teda by L22 opúšťala JUH o x:00-10-30 a L1 by odchádzala x:20-40-50. Na druhej strane by sa potom L22 neprekladal s L11.
pokial by sa chystali nejake rozsiahle zmeny, tento tvoj navrh nieje az taky zly...Tu L21 by som urcite cez stanicu nedaval, Opatovani aj tak chodia prim. busmi ktore obsluzia zastavky Billa, AS, Hasicska, Uspech, SAD, Legionarska, Dlhe Hony, co je takmer cele mesto preto ma aj L21 taky slaby interval.
Ale ako ja vzdy hovorim myslim ze zmeny vo vedeni liniek vobec niesu potrebne a sucasny system je dosledok dlheho doladovania a kompromisu, skoda ho zasa menit, len by bolo treba spravit naozaj drobne upravy ktore sme tu uz vsetci spominali
Čo sa týka tých klbákov tak by som spravil momentálne jednu linku, napíšem sem celý návrh aj so zvyšnými linkami :
L1 : JUH II. - Inovecká - AS (20/20/20//20)
L2 : SIHOŤ V. - Hodžova - Legionárska - BISKUPICE (20/60/20//60) - NOZDRKOVCE (20-40/120/20-40//120)
L5 : JUH I. - Inovecká - OZETA - VOD-EKO (20/60/20//60)
L6 : VOD-EKO - OZETA - Hodžova - SIHOŤ V. (20/60/20//60)
L8 : SIHOŤ V. - Považská - AS - Soblahovská - JUH II. (20/30/20//30)
L9 : JUH I. - Soblahovská - Old Herold - Istebník - VOP (60/-/60//-)
L11 : JUH I. - Východná - Legionárska - AS - Trens - KUBRA (20/20/20//20) - KUBRICA (20-40/60/20-40//60)
L13 : ZÁBLATIE - Detské mestečko - ŽST Zlatovce - Old Herold - AS (20/60/30//60)
L15 : JUH II. - Dlhé hony - OZETA - VOD-EKO (20/60/20//60) - Záblatie - Detské mestečko - Istebník - ORECHOVÉ (60/120/60//180)
L19 : JUH II. - Východná - Legionárska - OZETA - ŽST Zlatovce - VOP (60/-/60//-)
L20 : JUH II. - Juh I. - Dlhé hony - Legionárska - LOT (US)
L21 : OPATOVÁ - Sihoť V. - Trens - AS - Električná - Inovecká - DLHÉ HONY - Legionárska - Električná - AS - Trens - Sihoť V. - OPATOVÁ
L22 : JUH II. - Inovecká - Legionárska - AS - Trens - KUBRA (20/-/20//-)
L28 : JUH III. - Dlhé hony - Považská - SIHOŤ (20/30/20//30)
- 3-4 klbáky by premávali na L22 a zvyšok na L8
- linky 5 a 15 by sa dali riešiť aj intervalmi 30/60/30//60 a vybrané spoje by mali dvojičky
mato5287