a aku podobu bude mat hlasenie u nas? Zahlasi kazdu zastavku az 2 krat najprv dalsia zastavka a potom ked bude bus na mieste opät alebo len raz? Privital by som druhu moznost pretoze zasa netreba to prehanat:)
Juraj prosim ta s tym CP by sa nedalo nieco spravit, stacila by aspon jedna vec vyriesit toto:
odchody z AS:
17.20(23) 21(28)
18.20(23) 21(28)
19.nic!
20.21(28) 30(23)
spravit radsej toto:
17.21(28) 50(23)
18.21(28) 50(23)
19.35(23) -> vyplnenie diery od 19.20 do 19.46 nejde zo stanice nic na Juh a 19.46 ide len kratka L11 co kapacitne nepostacuje.
20.21(28)
a z Vychodnej:
17.15(23) 40(28)
18.15(23) 40(28)
19.15(23) -> vyplnenie diery kedy nejde L1 (19.00)
20.40(28)
toto je jedna z najvacsich pohrom sucasneho CP, pri zmene co som ja napisal by ani nedoslo k nejakej potrebnej vymene vozidiel na spojoch, vodicovi konci na L23 prestavka 15.50 a podla mojho navrhu by koncil o 19.55 cize prestavka po 4 hodinach by bola ako tak zachovana. A navyse by vodic skoncil o hodinu skor ako sucasne.
Juraj prosim ta s tym CP by sa nedalo nieco spravit, stacila by aspon jedna vec vyriesit toto:
odchody z AS:
17.20(23) 21(28)
18.20(23) 21(28)
19.nic!
20.21(28) 30(23)
spravit radsej toto:
17.21(28) 50(23)
18.21(28) 50(23)
19.35(23) -> vyplnenie diery od 19.20 do 19.46 nejde zo stanice nic na Juh a 19.46 ide len kratka L11 co kapacitne nepostacuje.
20.21(28)
a z Vychodnej:
17.15(23) 40(28)
18.15(23) 40(28)
19.15(23) -> vyplnenie diery kedy nejde L1 (19.00)
20.40(28)
toto je jedna z najvacsich pohrom sucasneho CP, pri zmene co som ja napisal by ani nedoslo k nejakej potrebnej vymene vozidiel na spojoch, vodicovi konci na L23 prestavka 15.50 a podla mojho navrhu by koncil o 19.55 cize prestavka po 4 hodinach by bola ako tak zachovana. A navyse by vodic skoncil o hodinu skor ako sucasne.
draxter