tak ale nestalo sa aby nejaký voz EMtest premával 3 mesiace s nefunkčným transparentom...zato RGčká na #02 a #21 nešli štvrťroka...
Na nočáku chodila #87 (len minulý víkend #41), takže tam to by nezistil nikto ? . Ja nevravím o softvéri, ktorý neviem ako funguje ani jeden, ale o funkčnosti trasnaprentov - sú mi sympatickejšie tie širšie a väčšie čísla EMtestu vzadu, ako tie malé RG. A to, že zobrazované nekorešpondujú s reálnymi je určite záležitosťou toho, kto údaje nahrával a nie vecou transparentu, preto som za EM. Myslíš že u RG je to lepšie a dá sa odsledovať to čo si napísal (nočák - vynechanie tarsy atď)?
Tak výborne sa osvedčil, že (ako tu aj samy píšete) vozidlá chodievajú pravidelne s vypnutými panelmi, zobrazované zastávky nekorešpondujú s reálnymi a vynechanie zachádzky nočáku do Zámostia nie je ako zistiť. ?
Tá akcia pre decká v predvečer Mikuláša platí aj na nočák? Môj synovec ma touto otázkou veru zaskočil. Lebo prvá L50 ide už od 23:30. Ak niekto vie, nech mi odpovie.
Druhymi dverami by mali nastupovat urcite drzitelia novych "mesacnikov" a podla vsetkeho aj ti s cipovou kartou, ktori nepotrebuju vydat papierovy listok. Prvymi dverami za hotove plus s cipovou kartou ak chcu listok plus s cipovou kartou, ktori beru listok na nu este pre niekoho ineho.
Automat by mal dobijat cipovu kartu papierovymi bankovkami, a to ako mesacniky aj portmonetku.
RE #3014 Rokmi osvedceny pocet vozidiel nad vypravu byva 10%, z toho cca 6% na spravkove percento (vozy v dielni) a 4% na zalohu. Aj ked su vozy nove, neznamena to, ze sa na nich vobec nic nekazi, minimalne chodia aj uplne bezporuchove vozy na pravidelne kontroly, na technicku pripravu na STK, pripravu na zimne obdobie atd. V MHD TN je vyprava 35 vozov a zaloha 4, spolu 39, tu nie je dovod nic menit.
To moze tvrdit len ten, kto iny system v praxi nezazil. Ja s tym zasadne nesuhlasim. Nemozem napisat viac, aby ma niekto nenapadol za znevazovanie dobreho mena firmy...
jj, už teraz viem. Inak v TN sa EMtest celkom osvedčil, problémy u nás boli vždy len s R&G na Citelise 18M a 4 z 5 krátkych Citelisov 12M. Takže EM(u náse NE)t(r)est forever ?
A mozno este otazka na, na Ktoru Juraj mozno nebude vediet odpoved, ale pre istotu sa ju i tak spytam... Preco jazdi TN-750AM, teda najnovzia B732, ked nepocitam B832 na zalohe ? Nepoznam technicky stav toho vozidla, tak nemozem posudit ci je to tym, ale vekovo mi to nejako nesedi... Inak tie tri by mohli byt aj dve 832 a jedna 732 ako tak premyslam...
Tie tri vozy o ktorych sa hovori su B932 ? Resp. planuje sa s vyradovanim karos radu 93x ? Lebo ak spravne pocitam tie uz za sebou maju cca 10-12 rokov ?
S obnovením vozového parku potreba záložných vozidiel dosť poklesne. Ak správne počítam, potom zostanú najstaršie vozy v bežnej prevádzke B952E (?), takže v tom by som problém nevidel. Obvykle sú to najstaršie herksne čo sa najviac kazia.
Diggi