co sa tyka cas. chronometraze:
1-dobre rozlozene casy medzi zastavkami
2-snad ok, ale medzi niektorymi zastavkami je ten cas zvlastny (Hasicska-gympel 1 min.) a potom v biskupiciach rozdiel medzi zastavkami 3 a 2 min. v smere spät su tiez nejake somarinky napr. medzi Legionarskou a Braneckeho 3 min. tam by bolo vhodne skratit trasu o 1 min. aby bolo rovnake tam aj spät
3,4,5-ok
6-jazdna doba sa predlzila oproti r. 2006 o 3-7(max) min. je to zbytocne si myslim, kazdopadne minimalne ta minuta moze ist dolu
7-ok
8-ako pisal kvorka pri sihotarskych linkach je zbytocne v zavere trasy z centra v smere na VUO niekde medzi zastavkami viac ako minutu a to plati aj pre ostatne linky
9-ok
11-ma az moc kratku jazdnu dobu busy maju problem stihat to aj cez vikend nieze to v spicke a robia sa potom husarske kusky ale za normalnej jazdy sa meskanie casto vytiahne aj na 15 min. cize tam by stalo mozno o uvazenie pridat tam nejaku minutu. hlavne usek JUH1-AS za 15 min.? to len L22 za marie terezie chodila za 15 min. na stanicu a to kratsou trasou vtedy este prazdnym mestom
13-celkova jazdna doba by vyhovovala ale rozlozenie medzi jednotlivymi zastavkami je hrozne medzi AS-hasicska 2 min. v zavere trasy az 6 min. ?
15,16,17-ok
18-tu je najviac vidiet to co kvorka poukazoval na poslednych zastavkach ktore su od seba vzdialene par metrov su rozdiely 2 min. a napr. medzi Legionarskou a Braneckeho 1 min.
19-hlavne rano by to presla rychlejsie aj prejde...
20-skratit
21-v zavere trasy v smere do Opatovej rozdiely 2-3 min. medzi zastavkami, somarina, skratit o 2 min. aspon
23-tiez skratit o 2 min.
28-to uz som spominal v smere VUO-JUH3 medzi zast. Pod Juhom a Vychodna 3 min. a Vychodna po konecnu 2 min. v centre su zasa casy kratke...medzi Leg. a Leg., nemocnica 1 min.:(
Osobne si myslím, nie žeby som sa chcel zastávať vodičov, že predstihy často spôsobuje zle nastavené chrono medzi zastávkami. Je predsa diametrálny rozdiel ísť v špičke cez centrum a v sedle. Na porovnanie, v roku 2000 linka 8 odišla od VÚO o 18:35, pri zimáku mala odchod 18:40 a na Hasičskej bola 18:44 min.
Najmä linky ako 23/28 by mali mať v závere trasy kratšie intervaly. Je nezmysel, aby jazda sihoťou mala medzi ktorýmikoľvek zastávkami 2min interval! Od Rázusovej po VÚO jedine 6-7 min. Viac nie.
Isteže, tých faktorov je viac. Ale myslím si že minimálne ako prípoj na R od BA a ZA by sa uživila. Lenže tu ani to už nefunguje. V každom prípade by si zaslúžila nejakú invenciu, ale zločinecká už ani nechce niečo vymýšľať, ľahšie je len škrtať...
Tak keď sa pozrieme na jazdnú dobu električky, netaktový grafikon ako električk, tak aj osobákov na trati 120 a fakt, že autobus ma v najčastejšie používanej relácii Trenčín - Trenčianske Teplice odvezie priamo, tak ani nieto divu, že Zločinecká má neustále tendenciu premávku na trati 122 zastaviť.
Električku by bolo treba prevádzkovať v režime technickej pamiatky a nie ZDO.
už dávno sa riadiaci vozeň neobjavoval v pravidelnej prevádzke. Naviac po tom, čo sa zrušila výhybňa Kaňová, je nepravdepodobné aj nasadenie dvoch električiek na trať. Hlavne že po ceste tam premáva kopu PAL busov. Celé to má príčinu v tom, že prípoje nenadväzujú na vlaky, električka končí už cca o 18:00 hod. A to sa ani pri lepšej vôli cestujúci z Trenčína nevie dostať do Teplíc, ak pracuje do 16:30 - 17:00...takže tak.
idem trochu reagovat na kvorku:) dnes som videl L1 o 12.31 na Hasicskej, cize s predstihom 6 min., ale hlavne spoje L1 co idu az do Kubrej mavaju skor meskanie ako predstih toto by som videl ako zamer vodica, bud si chcel na konecnej zapalit alebo nieco podobne.
Ako najvacsieho adepta na skratenie dlzky jazdy by som videl L23 a nielen pocas vikendov ale celodenne aj v "x" tych 18 min. by bolo idealnych, 20 je moc. Vzdy ju vidim ist cez vikend poloprazdnu s mensim predstihom a to este slimacim tempom. Nevravim, niektore spoje hlavne vecer idu vytazene ale aj tak 18 min. staci bohato.
asi by sa malo niečo už robiť s tými predčasnými odchodmi MHD vo večerných hodinách. Trebalo by aj chrono pozmeniť, veď je rozdiel ísť cez mesto v špičke medzi 15:00 a 17:30 a iné je ísť ráno o piatej alebo večer o desiatej! ?
Hej, hej takto by sa to malo využivať. Lenže ako ja poznam našu SAD-ku tak ta račej ten bus co skončil na sihoti pošle do vozovne naprazdno, a na sihoť pošle z garaži solo... (takto to budu 2 prejazdy...) Niekedy mam pocit že niektore busi maju viac prejazdov ako spojov ktore robia...
je zvykom, že "i"-čkové spoje na L18 končia šichtu na Sihoti, pričom ten busák ide následne ako L6 o 19:40 od VÚO do vozovne (VOD-EKO). Z toho vyplýva, keďže bol na L18 na dušičky nasadený kĺb #21, že tiež spojom o 19:40 (zo stanice 19:50 ako píše správne ed) išiel do vozovne. Práve toto je myslím ukážkový príklad, ako sa to má robiť, a nie zbytočné prejazdy. Bodaj by SAD takto reagovala vždy a obdobne riešila aj zachádzky do garáže. Takže to, že na ňom išlo 5 ľudí, je len vyťaženosť L6, ten kĺb na tom spoji išiel z uvedených prevádzkových dôvodov, aby nemusel ísť naprázdno.
PS: busy už majú svoje stále poradia. Možno sa čochvíľa dočkáš.
Ako pišete vidim že busi u nas stale nemaju presny harmonogram... Stale kĺby zaskakuju ako zaloha... A ešte ktomu na l.6, ktora chodi prazdna solo a nie to ešte kĺb.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
richard001