To ma aku logiku? Co ked bude zastavka kde automat nebude, resp. bude pokazeny? Nechat doplnkovy predaj len pre taketo situacie (co sa vyriesi vyssiou cenou)..
neviem ale so zrusenim kancelarie SAD na stanici sa nezhodnem. inak neviete niekto kedy sa ma prebudovat stanica, komplet? kedysi som videl ten navrh, dnesne nastupiste PAL by malo byt presunute na tu stranu cesty ako je aj žel. stanica avsak niekde do miest kde byvali kedysi potraviny, neviem ci tam este su a kde bol sklad VOPO-ZDROJ. a na mieste dnesneho nastupista asi zasa nieco polyfunkcne ?
Re #2888 Kolporter: s tym prepinanim je to uplne bezne, pokial bus meska tak vodic nahodi uz spiatocny smer aj ked este ani zdaleka neni na konecnej a naopak zasa taki ako Jano co chodia bezne aj 10 a viac minut popredu nechavaju bezat ciel aj ked uz stoja na konecnej alebo system uplne vypnu na zastavke kde uz tusia ze nikto nastupovat nebude. a preto si aj myslim ze vnutorne tabule v busoch ktore by informovali o nasledujucej zastavke by boli uplne zbytocne ak by to mal ovladat vodic tak ako napr. v #75 lebo vecne tam pise kravinu
áno, všimol som si ? . Len, ako hovorím, nechcel som zase až toľko podobných možností...v princípe mi išlo o to, či ostane terajší "systém", alebo sa pridá k ďalším dverám čítačka pre karty, alebo sa to urobí tak, ako to bolo v 1990-tom, alebo vylúčime predaj u vodiča. Nič viac, nič menej. Ja beriem, že aj ZA-systém je fajn, kľudne by som ho v TN uvítal.
V možnosti e) mi išlo o napr. žilinský model, teda predaj lístkov mimo vozidlo s prípadným doplnkovým predajom u vodiča a ľubovoľný nástup/výstup cestujúcich. Lebo takúto kombináciu nezahŕňa ani jedna možnosť.
ale väčšina "vidlibusov" stojí aj na Hasičskej, dokonca aj Tepličárske spoje, tak si myslím, že Palackého/Hasičská je dobrá voľba. Je ale pravda, že stanica je stanica. Ale tak čo už...možno pri rekonštrukcii žst sa niečo urobí aj s autobusovou, a vrátia sa späť.
možnosť e) som nedal, lebo výstup prednými dverami pri predaji lístka u vodiča by bol nepraktický
f) či už to budú automaty alebo novinové stánky je to zajedno. Nech nie je zbytočne veľa podobných možností, tak ostali len tie čo tam sú. Ono akákoľvek kombinácia uvedených alebo tebou spomínaných možností by bola v TN veľké plus, okrem súčasného d)-čka. ?
e) Nástup/výstup všetkými dvermi, doplnkový predaj lístkov u vodiča, zavedenie automatov na lístky.
- lebo je snáď každému jasné, že v TN nebude automat na každej zastávke a tak najmä zo začiatku a neskôr aj cez víkendy bude treba zabezpečiť predaj a vo vozidle,
f) Nástup/výstup všetkými dvermi, predaj lístkov v predajnej sieti (novinové stánky), doplnkový predaj v automatoch vo vozidle.
- investične snáď najmenej náročné a zárovneň vozidle nezdržujúce riešenie.
Dnes dva postrehy jeden doslova kuriózny... 1. vodič robil linku xy na VUO ale už pri Radegaste prepol tabulu na L1 s konečnou na Aut. st. ? také vtipné mi to prišlo, L1 na Sihoti a ide smer VUO a má tabulu na stanicu ..... ? ? ? ? 2. Večer cca 20.30 pokazená vrakosa na Sihoti pri kotolni......
na stanici to bolo na tu kancelariu to najlepsie miesto, ludia si priamo pri aut. nastupisti kupili miestenku na DAL, cest. poriadok na MHD, PAL, DAL, boli tam informacie. teraz to hadam ustupi "investicii" nejakeho chvosta co tam postavi polyfuncny dom ? no a som len strasne zvedavy kam bude chodit to obrovske mnozstvo ludi zo stanice co dostali na kacelarii informacie asi budu otravovat vo vydajniach listov na vlak, alebo pojdu peso kilometer do mesta
Čo im to stihá??? ? ? ? Však na stanici to bolo najlepšie/najprístupnejšie chodilo tam minimálne 80% ľudí..... Ale čo už na "kvalitu" sme si v SAD TN zvykli....
milan005
Re #2888 Kolporter: s tym prepinanim je to uplne bezne, pokial bus meska tak vodic nahodi uz spiatocny smer aj ked este ani zdaleka neni na konecnej a naopak zasa taki ako Jano co chodia bezne aj 10 a viac minut popredu nechavaju bezat ciel aj ked uz stoja na konecnej alebo system uplne vypnu na zastavke kde uz tusia ze nikto nastupovat nebude. a preto si aj myslim ze vnutorne tabule v busoch ktore by informovali o nasledujucej zastavke by boli uplne zbytocne ak by to mal ovladat vodic tak ako napr. v #75 lebo vecne tam pise kravinu