tym zrychlenym spojom 6.20 na L1 som chodil pravidelne a bolo to asi takto, ked chodila #33 tak chodil vzdy po Elektricnej a ked zacal chodit Jano na #75 a zistil ze cez Soblahocsku to spravi aj o 5 min. skor tak chodi tadial.
udia na Elektricnu necestuju...L21 je len ako nejaky "expres". okrem nej chodia tadial aj spoje L1 5.20, 6.20 k Bille, teda tie zrychlene. no a tvoja L21 ti vravim chlape ze nemusi vobec jazdit pretoze sucasna L3 je spojenie Zavazia s juznou castou mesta. a ked by sla L21 tvojou trasou tak by spoje mohli byt posilnene na L13 a obsluzila by Zavazie ta, teda Zlatovne a Zablatie a v Orechovom/Istebniku by tvoju L21 aj tak nikto nepouzival pretoze na stanicu je rychlejsia a lacnejsia verzia PAL tak uz to prosim pochop. das mi na seba nejaky kontakt???
Nejaké zmeny by sa tam dali porobiť, ale tie zmeny čo som robil som nerobil preto aby mi vyšiel ten istý počet liniek znova. Okrem toho L11 aj L23 mi tam v novom návrhu jazdia, tak už viac neviem čo môžete požadovať. Ja nechápem ako si môžete pochvalovať L21 na Električnej s tak mizerným intervalom a keď tam dám L11 s intervalom 30/60/30//60 tak je to pre Vás na nič oproti intervalu 60/120/60//120 ktorý má L21. Mimochom z L21 by bol prestup na Hasičskej na spoje na Dlhé hony a Soblahovskú. Stalo by sa niečo strašné keby sa ľudia nemohli dostať na každé miesto bez prestupu? Aspoň jedno jediné??? Juh - Zlatovce robia dve linky v preklade, Juh - Kubra robia 11 a 23, prípadne sa môže vykonať úprava a L23 dať po stanicu a všetky L1 ťahať k BILLE a na Kubranskú nám., Sihoť - Zlatovce robia 6 a 21, Sihoť - Juh robia 8 a 18 a k Dlhým honom ide aj L2 ...
suhlasim a este doplnim tiez pre erasera ze najdolezitejsie spojenie s TRENS a Kubrou je pre Juh2(potrebne 3-4spoje/hod.), za nim nasleduje Juh1(1 spoj/hod. na zaciatok zmeny a vyucovania) a ako posledny by som dal Juh3(len na 6 hodinu) cize tak ako je to sucasne to ma svoje opodstatnenie. Na 9 hodinu je zasa dolezity navoz ludi do OZC Max, to chodi vzdy L1 o 8.20 natrieskana a vsetko to vystupi prave pri Maxe. L11 ani L23 by neobsluzili teda tuto oblast, L1 tam jazdi od svojho vzniku az po dnes a aspon co si pamatam ja na nej vzdy klbove vozidla a dobre vytazene
len doplním pre erasera, že 30 min interval nie je pre Kubricu, ale pre Kubru, ak by vypadla L1 z tejto oblasti úplne. Taktiež spojenie TRENS-Juh je potrebné minimálne stredom sídliska. Na ostatné konečné len v nárazových oblastiach...ráno medzi 05:20 - 07:20 a poobede 14:00-16:00. Celodennú linku na všetky konečné ozaj netreba. Tam stačí L1 a L11.
v TN vidím šancu, že sa to zmení...v BB asi moc šancí pri balkáncoch nie je. Tak som sa rozhodol, že keď vidím nedostatky, tak ich treba všetky sem hodiť.
PS: k tým busom - keď sa človek prevezie autom po meste, nie je problém si zapamätať pár busov. Keďže nemáme ešte celé obehy, treba to očekovať. ?
Nerozumiem stále prečo by tých 30 minút na 11 nestačilo pre Kubricu, keď tam nejazdí viac ako dva spoje do hodiny v špičke a ostatný čas len jeden spoj do hodiny.
neuraz sa ale mozno niet pomoci tebe;-) skus ist robit taketo prehlasenia radsej napr. do imhd/pb ale tam ta asi razne poslu do ...L11 by urcite nevykryla ubytok L1 do Kubrej pretoze momentalne ranajsie spoje na L1 iduce po Kubru chodia takmer vsetky klbove a vsetky plne vytazene, L11 chodi tiez dobre vytazena a to nieze po Hasicsku alebo stanicu ale az do priemyslnej oblasti a L11 a 7 robia este dopravu pracujucich napr. do firmy VMA ktora sa nachadza az pri kyselke a chodia az potial slusne vytazene, v lete som tam robil ako brigadnik a vzdy bolo plno v busoch. takze tvojich 30min. na L11 nikoho z biedy nevytrhne zvlast ak to budu robit solo vozidla. L7 je ucelovou ale napr. po 7 hodine rano v smere za mosty chodi vytazena naplno, cize potrebna je. a keby chodia na L11 klby az do Kubrice a tam sa krkolomne tocia nabehaju zbytocne vela vzkm. takze naozaj ta posielam niekam do p.. Povazskej Bystrice som chcel povedat, kde maju 21 liniek pricom najvyssie cislo je 320 a su to rozne vetvene linky a tiez tam ludia nechcu menit pretoze to asi? ma svoje opodstatnenie. pokial viem tam mali donedavna "len" 12 liniek. u nas bolo uz v r. 1987, dobre hovorim? 23 liniek kazda so svojim vyznamom. teraz je liniek 20+nocna. redukcia sa uskutocnila v r. 2006 ked klesol pocet dokonca na 16 liniek avsak niektore linky boli obnovene a vytvorena nova L28 pre potreby novych bytov na Vychodnej/Sihoti a tesi sa velkej oblube.
Keď to vláčikové chodenie L7+11 existuje tak možno aj má zmysel. Možno by neuškodilo dať jej interval 20-40 čiže by chodili spoje 5:05, 5:25, 6:05, 6:25, 7:05, 7:25, ... Poobede ale neviem či by bol rovnako dobrý taký interval 20-40. To už sú ľudia viac rozptýlení. Keď už tak treba to spojenie Juh - TRENS, tak L11 ho robí a tiež aj L23. Ak je aj to tragédia, že nejde zo všetkých troch otočiek na Juhu linka do Kubry tak potom už tamojšej MHD niet pomoci.
hej, ale L7 + 11 chodia zasebou ako vláčik (čo však s draxterom nepodporujeme), a 23 predsa len nie je tak dostupná z celého Juhu, preto ak si zrušil aj L17, očakával by som spojenie do TRENSu z Juhu II, a nie z III.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
eraser