Reply on: S499.1023 #257:
"Však na dedinu patrí dedinský systém - autobus odvšadiaľ všade každý nepárny utorok po splne mesiaca" tak akože pardón, ale v provnaní s TN je dedinskou MHD aj BB /žiadny spoj nemá interval ako u nás L1/ a iné...Nie je správne držať chybné veci, ale pokiaľ si myslíš že je cestovné nízke, tak vzhľadom na interval liniek je primerané. Ak má dôjsť k jeho zvýšeniu, je potrebné odstrániť niektoré prvky a lá "vláčiky" a "intervalovosť 23/28" či 8/18/28, ako aj extrémne cestovné L50.
Keďže mesto dotuje stratu vo verejnom záujme zo zákona, asi je logické, že MHD zisková nebýva, ale to neznamená, že sa nedá zlepšiť...pokiaľ bude chodiť bez dotácie, nech zrušia zľavy. Pokiaľ bude dotovaná, tak treba asi najskôr zmeniť ten strašný CP na niektorých linkách a zamyslieť sa, prečo idú 4 busy za 7 minút a 30 minút nič. A keď toto TN vyrieši, určite využije služby viac ľudí a astrata bude nižšia aj bez zdraženia lístkov a rušenia zliav. Ale o tom potom...
S499.1023
Čo sa týka blbosti alebo neblbosti kompetentných, navrhni vlastný grafikon, ktorý zaistí na žel. st. prípoje od vlakov všetkých kategórií v párnom aj nepárnom smere, do všetkých destinácií v TN a to tak, aby vlakom neutekali v prpade meškania a aby sa na ne nemuselo príliš dlhoˇčakať v prípade včasnej jazdy.
Táto úloha má podľa mňa len jedno riešenie - hustý intervalový grafikon a prestupnú tarifu.