prepni si klávesnicu, resp. ak píšeš dlhšie ako 30 min, tak si text najprv skopíruj do wordu a potom ho prilep znova. ? Potom bude aj interpunkcia...v BB sekcii mi to tak poradili a funguje to.
SAD ide aj o to, že tie busy zájdu ľahko do garáže na Zlatovskej. Na druhú stranu, prečo by sa nemohla napr. L15 predĺžiť až do Záblatia? Alebo niečo podobné. A nebolo by treba L3. A podobne. Kvorka má spracované isté zámery, ale pokiaľ skončia tak ako predošlé, dočkáme sa tak možno akurát zmeny pri L50 (alebo jej zrušenia).
Na druhú stranu, pozdáva sa mi, aby po dostavbe druhého mostu bola pretrasované L15 takto: Juh II - 2.most - Zlatovská - Hasičská - Sihoť /L6 zrušiť/, a vytvoriť rannú a poobednú špičkovú taktovú dopravu L3: Závažie/Kasárenská/úspech - zlatovská - 2. most - Juh.
Možností je potom samozrejme viac, ale to len "de lege ferenda". V súčasnosti by som navrhoval najmä zrýchlenie dopravy a úpravu intervalu v špičke a sedle.
valec: premaetie, spomente si na problemy B952-ok spociatku, mali problem s napajanim
:: na margo novych oznacnikov, farby jednotlivych casti je celkom zaujimavy napad, mne osobne by sa viac zapacilo, keby mesto na nove busy dalo 'nove' logo mesta TRENCIN,, (nieco ako v style little big city v BA)
draxter: s tym pretrasovanim liniek v 'zamosti' plne suhlas, takmer vsetky linky chodia po identickej trase, problem vsak moze nastat, ze predstava SAD je spojit kazdu cast mesta s priemyslenejsou castou okolo zlatovskej ulice a z tohto dovodu idu zrejme linky 5, 6, 7, 15 po identickej trase (od mostu). V tomto vidim najvacsi problem a zrejme to je aj zamer SAD. Je vsak otazne do akej miery sa tato cast da este povazovat za priemyselnu, nakolko prevadzka istych klucovych podnikov uz nie ja na takej urovni, resp. ak vobec je.
chcem poukazat este na jeden fakt, a to ze mnozstvo primestskych liniek chodi do zamostia - konkretne zlatovska cesta, ak by boli tieto linky nejakym sposobom oznacene, ludia by si mohli zvyknut ich vyuzivat aj ako mestske linky,, problem tu vsak je s EM_TEST a platbami a aj realizaciu by bolo nutne dopilovat
prestaňme sa chváliť ?, ale je to pravda. Keby sa kúpil ešte 1 Citelis 18M, bolo by to už dosť dobré.
K tomu CP 12/2008: myslím si, že súbehy liniek na Juh I sa musia vyriešiť, neprospieva to ani jednej linke. Taktiež L11+17 by mali ísť do prekladu a 8/18 jednoznačne nedať 3 min po sebe.
23/28 konečne spraviť tak, že busy by sa na Východnej menili na linky na striedačku: 23 tam, 23 späť 28 tam a 28 späť. Dosiahol by sa ideálny preklad a dobrý interval.
L2+6+28 na úseku Sihoť - stanica tiež zreorganizovať. Najhoršie sú tie zachádzky 2+6, vtedy by nemuseli ísť po celom sídlisku.
Takisto 3+9 a 16 by sa mali nejako znormalizovať. Tá L3 by mohla byť špičkový doplnok pre Juh - Záblatie a L6+16 by sa mohli tiež nejako pretrasovať.
SAD na podnety nereaguje. Odo mňa osobne tam majú návrhov, postrehov, výčitiek či zlepšovákov dosť. Čmelo kedysi ešte na starom fóre SAD na môj podnet opravil komplet celý CP (názvy zastávok, správne uviedol trasy atď). Teraz to nemá kto robiť.
Ad anketa: jedna odpoveď celkom stačí. Treba si uvedomiť, že SAD určite nekúpi 4 nové kĺby, maximálne 1-2. Preto sme dali možnosť, aby každý uviedol tú najpálčivejšiu linku. V konečnom dôsledku to aj tak ukáže, ktoré 2-3 linky by sa mohli posilniť. Nakoniec, po skončení tejto ankety môžme dať opätovne ďalšiu, a trochu inak pokombinovať...veď uvidíme. V každom prípade, myslím si, že táto anketa je dosť aktuálna, 5 kĺbov v TN je málo. Aj v PB ich je 6!
mathre: jj, viem, len som to nebral ako odpoved za vsetkych nakolko sa mi nezdala postacujuca, nic v zlom...
valec: ak je to nazor spoluzodpovedneho a sucasne myslis cloveka v SADke, tak potom niet sa co divit, keby nebol, tak by ta situacia nebola taka aka je, ale ten nazor je prinajlepsom MYLNY
,, co sa ankety tyka, staci mi jednoducho vypnut COOKIES v browseri a nahodim tam hlasov kolko chcem, nechcem to ale kazit,, skor som mal namysli to, ze nemusi postacovat moznost vyberu len jednej linky, nakolko niekto ma potrebu viacerych a preto po technickej stranke je radio button nevhodny - uvedomujem si ze technicku stranku tu neriesite (maly problem by mohol nastat, keby doticny zaskrtol vsetky moznosti, avsak aj to sa da limitovat na max.3 trebarz) - pointa bola v tom, ze jedna nemusi postacovat a tym padom dana anketa nemusi byt objektivna a jednoznacna -- toto cele bolo len na margo prispevku od 'kvorka' kde mi ponukol moznost sa realizovat a zahlasovat, chcem len dodat, ze ak by sa ale mali podsuvat SADke podklady, z ktorych vychadzate a myslite si, ze su spravne a odzrkadluju potreby obcanov, tak to musi byt dopilovane a presvedcive
Podla mojho nazoru je klb potrebny na linkach: 1, 8, 15. Myslim ze to mi da kazdy za pravdu ak sa v rannej a poobednej spicke prevezie autobusmi MHD Trenčin.
Dnes bus 02 (L.8) mal vypalene diodi a mal iba linku a nie nazov konecnej ulice. Takze uz aj 02 a nie iba 21
Len doplním, že toto nie sú moje názory, ale názory spoluzodpovedného človeka.
Re #2232 draxter: "Navaic, každý hlasuje len raz, takže žiadne duplicitné hlasovanie."
No, ako sa to vezme. Ja mám k dispozícii 3 počítače, čiže aj 3 hlasy. ? Ale v tomto prípade som nehlasoval za nič, keďže toto neviem posúdiť.
ale ja som ti odpovedal na otázku, prečo to nikto nepredkladá vedeniu SAD TN...Pretože by sa nad tým len zasmiali a papier zahodili, to by bolo všetko, čo by sa s tým urobilo..
podľa mňa zmeniť polohu spojov k vlakom nie je vôbec problém. Ja som dokonca zasielal aj konkrétne návrhy. Z nich prešiel asi jeden. Najmä, ak spoje na BA idú cca x:45 a spoje na ZA cca y:30.
draxter: k tym zamarovciam, uviedol som v zatvorke +-, nakolko je to medzi castami TN, ze nie su mestska cast je mi jasne, dost velku nespokojnost co ja viem vyjadruju obyvatelia zablatia (nie som zo zablatia, mam znamych), mam dokonca informacie, ze tato mestska cast uvazuje o odluceni od mesta, nakolko mesto vynaklada minimalne prostriedky na udrbu a MHD k tejto MC je mizerna
draxter: pises rozumne, problemy MHD TN vidim a myslim, ze som uviedol, mojim cielom bolo vas vyburcovat, aby ste sa pokusili aj jednat, ak tomu tak je, tak sa ospravedlnujem, no moc zmeny nepocitujem... avsak s tou zeleznicou ostro nesuhlasim, rekonstruckia trate je v 'plnom' prude, ale meskanie vlakov nie je - cestujem min 2x do tyzdna do BA, upravovat cestovny poriadok dynamicky na linkach, ktore zachadzaju k ZS musis uznat nie je az taky problem, problem to je ak SADka ako uvadzas nekomunikuje, to ze mesto komunikuje je fajn, ale potom je problem medzi mestom a SADkou ako uvadzas a toto neporiesime nikto z nas, pokial by nemal niekto priamo v SADke moznosti
ed
:: na margo novych oznacnikov, farby jednotlivych casti je celkom zaujimavy napad, mne osobne by sa viac zapacilo, keby mesto na nove busy dalo 'nove' logo mesta TRENCIN,, (nieco ako v style little big city v BA)