Reply on: milan005 #16333:
Úprimne by som aj bol prekvapený, keby spätná väzba bola pozitívna, keď početnej skupine ľudí prekáža už len fakt, že sa niečo mení.Dnešné linky 1 a 8 jazdia po väčšinu voľného dňa 4-krát za hodinu, takže mimo skorého víkendového rána si dovolím tvrdiť, že si cestujúci svoj spoj dokážu nájsť. V rýchlosti som pozrel výstupy zo spoja o 6:07 na Dlhých Honoch, priemerne je to 0,5 osoby za voľný deň, aj to s istotou nevieme povedať, či je to za účelom prestupu na RAD. Naopak, zasa ľuďom z inštitúcií v okolí Jilemnického, a tiež napríklad ľuďom z panelákov na Piaristickej, sa dostupnosť na RAD zlepší.
Ak si správne pamätám, pri Družbe by sa muselo zrušiť 26 parkovacích miest. Ja som za obmedzovanie IAD, ale chápem aj mesto, že nechcú byť s rušením miest v platenej zóne príliš rozšafní. A Jilemnického mi aj preto príde ako dobrý kompromis.
Inak, trochu škoda, že SADka síce informovala o zrušení zastávky Dlhé Hony, ale zastávka Jilemnického je v ozname spomenutá len mimochodom. Myslím si, že mapka alebo fotka lokality na webe, prípadne oznam na LCD, by neboli na škodu.

milan005
Vnímam to práve opačne. Umiestnením dvoch lavičiek do priechodu smerom k Dol. Šiancu by vzniklo zastrešené čakanie za minimum nákladov.
Tiež spoje prichádzajúce od Turnej aj od Soblahova a Juhu by mohli stáť v jednom uzle pretože by to bola s Dol. Šiancom prakticky totožná zastávka