Reply on: draxter #15817:
Pre TN by boli relevantné trolejbusy, náklady koľajovej dopravy pre neexistencii územnej rezervy a veľkosť mesta sú nereálne. Naopak, pri zvýšení cien plynu, dajme tomu 4 násobne, sa súčasné autobusy stanú ďaleko nevyhodnejsie a trolejbusová sieť aj po spustení 4.bloku v JEMO bude mať nielen ekologicky, ale aj prevádzkovo navrch, pričom náklady si nižšie na výstavbu než koľajové.
draxter
Či je to potrebné? Hádam to je humorná otázka. To už malo byť v roku 2000 a nie až teraz. Križovatka Rozmarínová x Kniežaťa Pribinu mala byť kruhová s dvomi pruhmi s podchodmi. Všetko to je po weboch. Potom je tu ešte otázka, čo s priestorom medzi traťou 143 a zástavbou - ideálne na 2 pruhy a mať smerovo oddelené cesty z centra a do centra.