Reply on: milan007 #15132:
Priamo nad tvojim príspevkom s číslom 15132 vidíš kvorkov príspevok 15133, ktorý opäť konštatuje, že 2 a 23 sú slabota, preto pôjdu s intervalom dole. 
V mojom príspevku, na ktorý sa odkazuješ vravím, že je úplne nezmyselné predstavovať očakávaný pokles intervalu v 10. deň prevádzky novej linky.
Michal Mazánik
Pekne je to vidieť aj na regionálnej doprave, kde stále existujú aj rôzne bizarné priame spojenia či odchýlky od trás, lebo dopravcovia a objednávatelia si myslia, že týmto bojom o každého jednotlivca zabránia poklesu počtu cestujúcich. V skutočnosti však týmto spôsobom vytvárajú komplikovaný (ne)systém, bez pravidelnosti a so slabou ponukou, ktorý nedokáže osloviť nových cestujúcich. Zjednodušene by som povedal, že o 1 cestujúceho zabojujú a 10 iných vďaka komplikovanému systému a nekonkurencieschopnej ponuke stratia.
Týmto trpela aj MHD Trenčín (hoci to nebolo až tak vypuklé, ako v regiónoch). Preto sme viaceré málo frekventované priame spojenia nahradili prestupmi, zjednodušili sieť a z ušetrených zdrojov posilnili nosné linky.