Nie je to len o Kubrici ktorá nemá veľa obyvateľov ale aj o hornej časti Kubrej, kde pribudol obytný súbor a hlavne kyselka je silným rekreačným cieľom Trenčanov.
Tiež spojenie Juhu I so stanicou a Maxom.
Zachádzka L1 na Saratovskú nehodnotím pozitívne aj keď rozumiem že je to ,,zapchanie úst,, ľuďom zo starého Juhu ktorí by znovu prišli o kopu spojov ako pri každej zmene od začiatku 90tych rokov.
Myslím že už to čo sa odtiaľ škrklo v 2016 bola hranica únosnosti.
Chápem výhodám trasovania novej L1 na Sihoť ale zároveň vidím nevýhody tým spôsobené na L4, 6 a 11. Jedno bez druhého ako to už chalani písali je ťažko realizovateľné.
Tiež spojenie Juhu I so stanicou a Maxom.
Zachádzka L1 na Saratovskú nehodnotím pozitívne aj keď rozumiem že je to ,,zapchanie úst,, ľuďom zo starého Juhu ktorí by znovu prišli o kopu spojov ako pri každej zmene od začiatku 90tych rokov.
Myslím že už to čo sa odtiaľ škrklo v 2016 bola hranica únosnosti.
Chápem výhodám trasovania novej L1 na Sihoť ale zároveň vidím nevýhody tým spôsobené na L4, 6 a 11. Jedno bez druhého ako to už chalani písali je ťažko realizovateľné.
milan007
PS: zatiaľ tu nikto nikomu nezakázal hodnotiť a písať, čo si myslí. Tak to nerob ani ty, názor je právo každého a akosi z pojmu slová je subjektívny. A ak si bol občas v Kubrici, tak len tak na okraj má spojenie MHD od roku 1954, čiže nevidím dôvod tých ostatných kecov a linka 11 je nimi využívaná, čiže nemôžeš povedať ani to, že vyžaduje zmenu ako napríklad luftova 23.
PPS: tak nám prezrad mernu jednotku použitú pri nové trase linky 11