Reply on: 810zssk #12981:
						
			Nie, nie je plnoletý tak nie je na to dôvod.
						 
 
						 
						 A tento rok sa začne opäť tlačiť na mesto Trenčín a MO,  aby sa konečne začala doprava riešiť cez nezabudnutý pozostatok studenej vojny teda muničný sklad v Kubrej. Nemôžem si pomôcť, ale to naozaj môže existovať iba tu na Slovensku.
  A tento rok sa začne opäť tlačiť na mesto Trenčín a MO,  aby sa konečne začala doprava riešiť cez nezabudnutý pozostatok studenej vojny teda muničný sklad v Kubrej. Nemôžem si pomôcť, ale to naozaj môže existovať iba tu na Slovensku.  
 
						 
 
						 
 
						
kvorka
a) TN súčasný systém vyhovuje, ale treba ho upraviť. Isto priame linky zostanú (Sihoť - Juh, Sihoť - Záblatie, Juh - Zlatovce/priem. park, Juh - Kubrica...). Ale prestup je fajn, nakoľko sa nedá dosiahnuť napr. 15 min interval do Zámostia. A preto treba na takýchto smeroch popracovať pri zmene CP a úpravách liniek, ktoré nastanú keď sa konečne otvorí otoč v Zámostí. Nikto asi nebude rušiť nosné linky 1,8,11,24,28. Ale isto treba riešiť veci, čo uvádzame tu už dlho.
b) PCL je v TN k tomu, aby pravidelný cestujúci bol vo výhode. Preto zrušenie jednotlivej cesty a nahradenie jemne drahším prestupným je za mňa ok.
c) chýba mi celodenný lístok. Zase 1,50 EUR za jedno jazdu u vodiča pre náhodného (ako môj brat) mi príde veľa, ak by bol celodennný napr. za 2,50 tak je to super.
d) obnoviť linku 50 s normálnym CP a splatnosťou PCL!!!!
e) treba prerobiť vzoráky kĺbakov. Končia skoro a treba ich už teraz aj cez víkend na 24. Rovnako v špičke nech jazdia viac.