Ja som tuším videl draxterove a milanove návrhy, kde linkovanie bolo ozaj chudšie, asi takto:
1 Juh II - Sihoť IV (cez podjazd Pred poľom, výmena koncového dedinského úseku s linkou 2)
2 Kubrá - Nozdrkovce (cez žst i Noviny)
3 Juh I - Záblatie (cez Istebník a Zlatovce)
4 Juh I - Sihoť IV - Opatová
6 Sihoť IV - Záblatie (cez Zlatovskú)
7/17 Juh II - Zlatovská - Priem. park - Juh II
8 Sihoť IV - Juh II
11 Juh I - Kubrica
22 Juh II - stanica
23 Juh III - stanica - Výstavisko TMM
24 Sihoť IV - Laugaricio
25 Juh II - Laugaricio
26 Laugaricio - Záblatie (cez Zlatovce)
28 Juh III - Sihoť IV
50 nočná linka
1 Juh II - Sihoť IV (cez podjazd Pred poľom, výmena koncového dedinského úseku s linkou 2)
2 Kubrá - Nozdrkovce (cez žst i Noviny)
3 Juh I - Záblatie (cez Istebník a Zlatovce)
4 Juh I - Sihoť IV - Opatová
6 Sihoť IV - Záblatie (cez Zlatovskú)
7/17 Juh II - Zlatovská - Priem. park - Juh II
8 Sihoť IV - Juh II
11 Juh I - Kubrica
22 Juh II - stanica
23 Juh III - stanica - Výstavisko TMM
24 Sihoť IV - Laugaricio
25 Juh II - Laugaricio
26 Laugaricio - Záblatie (cez Zlatovce)
28 Juh III - Sihoť IV
50 nočná linka
, lebo od stola ide vsetko teoreticky
Michal Mazánik
Súhlasím s tým, čo povedal kvorka. Dnes sme v roku 2022 a pri plánovaní kapacity musíme brať ohľad nie len na to, aby sa cestujúci fyzicky narvali do autobusu, ale aby mali aj primeraný komfort (tzn. že síce stoja, ale nie sú aspoň nalepení jeden na druhom).
V prípade 5 kĺbových turnusov môžu byť 4 na tých najviac vyťažených spojoch (L1 v špičke, návoz do Belej a podobne) a posledný môže byť na spojoch, ktoré sú vyťažené o niečo menej, avšak tam bude zvyšovať komfort. V prípade poruchy na ktoromkoľvek kĺbovom poradí sa stiahne harmonika práve z tohto najmenej exponovaného piateho a tam pôjde záložný sólo autobus. Stále to bude lepšie, než nechať úplne novú harmoniku hniť vo vozovni a ani nebude, v prípade poruchy, potrebné prerábať turnusy.