jedna malickost oproti tomu testovaciemu - pri strednych dverach su opacne umiestnene tlacidla na bocnici - zlte su dole, modre nad nimi. ale nevylucujem, ze v ramci prelakovania to mohli vymenit...
Z toho, ako si ten klbák popísal, ma náhle napadlo silné podozrenie, či nový trenčiansky Citelis 18M nie je oný testovací, čo aj východné krajiny pochodil. V rámci SR bol minimálne v Bratislave a Nitre, pôvodná ŠPZ BA-MA262. Samozrejme, môže to byť ale aj inak.
Inak nie su tie 12ky nejake low-endove verzie? Nevidel som ich, len z fotiek, ale ani pred vstupom nad dverami nie je svetelne upozornenie na ukoncenie na/vy-stupu...Ako panboh zaplat za ne, len sa pytam.
To som trochu prekvapeny, pretoze v Ziline, co som videl, tak siel az k nemu(ale slo o City bus) a v Brne to iste(Citelis)...tak to si ma trochu zaskocil.
Skúsenosť s kasselákmi z Prešova - Citelisy sa k obrubníku nepribližujú, nakoľko by si oškreli to, čo je na boku (momentálne ma nenapadá názov toho predmetu)
Ja neviem, ale sedel za volantom aj p. Trúbilsi? A inak, ten Citelis 18M mi príde ako vymenený. Nie ze len zapožičaný? Oproti sólo vozidlám ma vpredu namiesto "STOP" jeho ruský preklad a sedadlá sú úplne iné a navyše má hmlovky. Či to bola len špecifická požiadavka?
vyzera ako nevyhrany zo skolky...ale treba uznat, ze bezbarierovost sa trochu v Trencine pod jeho vedenim nakopla. Este tak kasselske obrubniky a bezbarierove prechody a som spokojny.
no tak tohto pana by som radsej ani nevidel...viac by sa mi pacila foto s tym vodicom, panom Gunisom, narozdiel od Cellera velmi sympaticky clovek a momentalne je ovela vacsia popstar ako celler:) si nezasluzi ani velke C;-)
Solider