Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: ajjo #12569:
Tá Kožušnícka napadla aj mňa...takto by to bolo asi najlepšie. Ale tie ostatné sú zbytočné vymeny
Reply on: Michal Mazánik #12568:
A čo tak Zlatovskú nazvať Kožušníckou a Zlatovskú SAD Zlatovskou? Tiež by som vypustil názvy mestských častí, keď je za nimi názov ulice (Kubrá, Dubová na Dubová a podobne) a zastávky typu Biskupice, námestie len na Biskupice, rovnako aj zastávky typu Hodžova, ZŠ vymeniť na ZŠ Hodžova, Biskupice, cintorín na Cintorín Biskupice, Opatová, nadjazd na Opatovský nadjazd, Kubranská, BILLA na Kubranská alebo Súvoz (nebudem sem písať všetky prípady len príklady, lebo je toho strašne veľa). Jednoducho spraviť to tak, aby v názvoch bolo čo najmenej, najlepšie žiadne čiarky.
Reply on: Marek6283 #12567:
Nad touto zastávkou sme si dlho lámali hlavu, pretože sme chceli zároveň jednoslovné, maximálne dvojslovné názvy. Ja som navrhol Nové Zlatovce, čo sme ale pri rokovaní so SADkou zavrhli, nakoľko okolo Nových Zlatoviec je viacero zastávok.
Ked uz sme pri tych nazvoch zastavok,komercne nazvy boli rusene,davali sa nazvy podla prilahlych ulic ,tak tu nam este ostala Zlatovska SAD. Co by ste navrhli za nazov pre nu? Zlatovska ,zdravotne stredisko?
Reply on: draxter #12565:
S MHD už sedia úplne všetky názvy, s výnimkou 4 prípadov, kde treba premenovať aj zastávky MHD (Old Herold, Park Úpsech, ZŠ Veľkomoravská a ŽST Zlatovce).

Tieto zmeny sme s Rišom Ščepkom taktiež navrhli, spolu aj s pár ďalšími úpravami (napr. na Juh I, alebo pri ŽST Opatová), ale vzhľadom na hlásenie zastávok, potrebu úpravy označníkov a vývoj súťaže na prevádzkovateľa MHD, to zatiaľ nebolo zrealizované.
Reply on: theo #12563:
Vlastne hej, zabudol som, že PAD objednáva TSK.

Síce logickejšie je aby sa poskytovali rovno služby toho nového dopravcu rovno v klientskych centách už existujúcich. S čím súvisia aj dopravné karty, hádam nebude treba následne riešiť výmenu dopravnej karty za novú.

Ďakujem za info kde to nájdem, pozriem to podrobnejšie. Inak ono sa to nezdá, ale takáto zmena dopravcu je komplexnejšia ako sa zdá, ale jediné v čo všetci asi dúfame, že to bude zmena k lepšiemu. Len je to ešte fakt ďaleko...
Reply on: Jacob #12562:
PAD je riešená inou zmluvou s iným objednávateľom, takže tam ešte budú fungovať aj ďalej.

Povinnosť otvorenia klientskeho centra vyplýva zo zmluvných štandardov - s povinnosťou umiestnenia minimálne jedného v centre mesta.

Kde presne to bude, je problém nového dopravcu. Ak splní technické parametre, kľudne to môže byť unimobunka vedľa autobusovej stanice (rok či dva dozadu také niečo mala Arriva v Piešťanoch).

Tu na imhd sa preklikni na hlavnú stránku tn, nájdi si posledný článok o súťaži v MHD a v ňom je odkaz na kompletnú dokumentáciu súťaže.
Teraz ma tak napadá, že vlastne SAD nezanikne, im ostane teda len PAD ak to chápem, hej? Alebo také klientské centrá, to by ma tiež zaujímalo, že či tým pádom by si musel nový dopravca otvoriť svoje klientské centrum, alebo by dokázali zabezpečovať tie isté služby ako doteraz v SAD klientskom centre, lebo príde mi blbosť ak by musel nový dopravca niekde robiť nové klientske centrum.
Reply on: henko151 #12559:
Praveze Zemek mohol kludne dotiahnut Yutongy alebo podobnu cinsku zvrhlost...
Reply on: URBINO #12557:
Iste, momentálne je výhrou hocičo, čo splnilo zadané podmienky. A tie boli zadané dobre, na rozdiel od BB...
Reply on: irizar #12558:
So Zemkom by tiež nič iné ako SORy nemali. 😅
Budte radi, ze Zemek utrel hubu.
Reply on: draxter #12556:
Pri súčasnom stave vozového parku,bude pre TN aj sor výhrou.
Takže v TN budú asi premiérovo jazdiť SOR-ky
Dobrý deň, nevie tu prosím niekto, či má MHD v Trenčíne služobné cestovné poriadky a výkazy vozidla, a ak áno, ako vyzerajú?
Reply on: kvorka #12552:
To s tým citelisom ma štve tiež.
Mesto sa sere s prístreškami, nie je schopné ani na najväčšej konečnej Juh II osadiť nový, lebo medveď a bla bla bla. To je ukážka prístupu, starý neodstránim, kým nie je vyriešený nový. Hlavne, že prístrešky sú na nepoužívaných zastávkach. Akože by im bolo treba mandle zdvihnúť, takto tú MHD degenerujú zo všetkých strán:
staré busy
CP sa neposilňuje
nie sú prístrešky
pomalá rekonštrukcia zastávok
a zas a znova obohratá platňa - nenasadzovanie Citelisu 18M
iste, to že 50 je "neobnovená" (nový PR výraz mesta TN pre zrušenie) je jeho "zásluha" a je to len a len o zodpovednosti mesta, kam sa doprava bude uberať. Tu sa ukázalo, ako sa to s MHD dá, ale od roku 2016 skoro nič pozitívneho na meste. Pritom už dávno mal byť otoč v Zámostí, aby linky ako 5,6 či 13 nemuseli krúžiť po celom Zámostí a km by sa mohli dať na Juh I či Juh III. Rovnako tak prepojovacia komunikácia z Laugaricia pod Juh, či štvorpruh až do Belej (tu je maslo VUC, ale mesto slabo tlačí). Nový dopravca tiež odjazdí len objednané, sám od seba môže prispieť niečím, ale postačí úplne plniť to čo má.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.