sorry ale si hlupak, s ikarusmi sa uz nepocitalo v premavke, ten bus bol proste odstaveny a cakalo sa na jeho rozluckovu jazdu a nasledne vyradenie, nechapem preco by sa mal udrziavat bus urceny na vyradenie
Nie som technik, ale ja si myslím, že keby šiel viacej (Ikarusu už v dosť zlom stave by to neprospelo), tak by sa mohol motor zadrhnúť.
Re #1209 Peterr: Vieš, nemusíš súriť Juraja, alebo ho otravovať inými vyslovene stupidnými otázkami. On tu neprišiel robiť odpisovateľa do návštevnej knihy. Buď vôbec rád, že tu odpisuje. Nie všade riaditelia naberú toľko odvahy, aby sa vôbec zapojili do diskusie ?
tak a preco ho (ten motor) neudrzovaly, a nestartovaly...neviem si predstavit, ako bolo pisane, ze ak dojde k vypadu klbaku ze ho daju...no neviem...ako by v takom stave mohol ist
To som bol ja, prečo? Vystúpil som, lebo som nevedel, čo sa bude diať, a autobus stál v takom uhle, že ja som nevidel čo sa deje vpredu, a vodič zas nevidel mňa. Keď sa zavreli dvere, bežal som k zastávke s tým, že si ma vodič snáď všimne, a keď som videl, že brzdí, tak som ho obišiel spredu a otvoril mi.
Dobre sa vedelo vopred, že Ikarus je v dosť zlom technickom stave, keďže už je vyradený, môžem prezradiť, že technická kontrola mu skončila v auguste 2007. Okrem iného stál rok na tom istom mieste a kvôli tomu sa s ním nesmelo ísť na viac ako 1500 otáčok. Aj keď pár krát zdochol, ale čo už.
Prosim, prosim, prosim... Tak teda ako je mozne ze su na strankach foto s arealov?? Mna zaujima bus, na ktorom chodil V.Kriško biely ikarus z l.15/posila..., a na internete nikde nieje
tych vodicov sa mi paci ako zladili, naozaj byvaly kolegovia, jazdili kedysi spolu na ikaruse 280.08 TN-715AM a celkovo SAD prijemnych vodicov vybrala...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Solider