Reply on: syko #10893:
takže linka 31:26 cestujúcich/spoj v októbri
16 cestujúcich/spoj v septembri
22 cestujúcich/spoj v auguste
21 cestujúcich/spoj v júli
25 cestujúcich/spoj v júni
21 cestujúcich/spoj v máji
15 cestujúcich/spoj v apríli
- ja neviem, ale ak sú toto tak oslňujúce čísla, aby sa linka stala stálou, potom treba jednoznačne uvažovať o posilnení víkendového spojenia na Juh I, pretože 20 ľudí/spoj by na toto sídlisko isto bolo a preto navrhujem zavedenie víkendového intervalu 30 min na linke 11 s tým, žeby spoje končili Pred poľom, alebo na linke 4 končiac na Sihoti.
A pre linku 23 ma už dlhšie napadá, aby zo stanice pokračovala takto:
stanica - Kukučínova - odbočiť k výstavisku a tam zastávka pri 12 poschodovom výškováku a potom konečná Výstavisko TMM. Verím, žeby tie spoje nemali hrošie čísla ako linka 31 a teda by sa po skúšobnej prevádzke 3 mesiacov osvedčili.
To je Trencin,ste mi neveril ale ved ako sa vravi-NEVERIS / UVERIS ,bauuu....Co bolo dobre,treba zrusit...ved ludia si pytaju slubenu zastavku na Brnianskej a aj pri tlaciarnach -priemys.park 2 v opacnom smere a vraj policia to bez nik zakazala,no pri Stavokove je to bez nik a tu to bude takisto... poziadavky cestujucich sa neberu ale motoristom sa vychadza vhod lebo z toho su peniazky...
draxter
- presun bližšie k škole je fajn, akurát bez prechodu pre chodcov a neznámeho povrchu zastávky (lebo na asfalte budú hneď koľaje a vlny), s otáznym použitím kasseláku (ako vždy v TN sa naň zabúda) by som CHCEL VEDIEŤ, ako to, že ZRAZU ide zriadiť zastávku v jazdnom pruhu, a pri Priemyselnom parku II a nasľubovanej a dosiaľ nezrealizovanej zastávke Brnianska či Vinohrady to NEŠLO. O čo teda ide? Niekto na úrade zavádza, alebo raz si neurobí robotu správne a raz hej, alebo ODI zavádza, alebo je tu niečo čo nevieme? Lebo ja som za, aby nika nebola tam, kde to nie je ako Hasičská či Štefánikova, ale panoval tu neprelomný argument na meste, že nedá sa , nejde, ODI...