Reply on: milan005 #1071:
Vieš, v akom stave sú tie Ikarusy? Či majú vôbec platnú STK? Máš predstavu, koľko stojí ich prevádzka, a tým nemyslím len spotrebu, ktorá je v zime astronomická, ale aj údržbu? Je na ne dostatok náhadných dielov, a ak nie, koľko stoja? Bavíme sa o skoro dvadsaťročných vozoch. Napríklad od jedného vodiča viem, že posledný mikulášsky I280 na sklonku svojej prevádzky zlikvidoval 5 litrov oleja denne! Skús si to previesť do reálnych peňazí a potom si polož otázku, kto takto dramaticky zvýšené náklady SADke preplatí, keď jej nebude stačiť mestská dotácia. Odpoveď: nikto. A nemôžeš chcieť po súkromnej firme, aby si dobrovoľne vyrábala stratu. Ako tu niekto napísal pár strán dozadu, každé mesto ma takú MHD, akú si zaplatí.A úprmne povedané, skutočne nechápem, prečo sú všetci tak hrr do natlačenia tých vrakov do premávky. Iste, svojho času to boli super stroje, tiež som s nimi vyrastal a keď som si na nich ešte v Blave odrobil pár služieb splnil sa mi detský sen, ale v modernej MHD už proste nemajú čo hľadať.
draxter
PS to all: ja mám taký pocit, že sa to tu konečne pohlo k lepšiemu. Preto akékoľvek postrehy alebo pripomienky prosím konštruktívnou formou. Ja si Juraja veľmi vážim, pretože je to v TN určite do dnešného dňa najsprávnejší muž na svojom mieste. Zatracovať netreba nia mesto, doteraz to celé fungovalo inak, nie na báze partneri...ale o tom som nechcel.
Nikto z nás do toho nevidí tak, ako Juraj, a hoci nie so všetkým sa človek musí stotožniť, ja hovorím určite nielen za seba, keď poviem, že rok 2008 bude ukážkou, kam MHD TN mieri. A Jurajovi držím palce!