Inak vodici su oboznameni s hydraulickym naklapanim karoserie? Vedia, ze ak na zastavke stoji mamicka s kocarom, stari dochodcovia, ze by mali znizit vysku karoserie oproti nastupnemu obrubniku a tym ulahcit nastupovanie? Pretoze ja mam pocit, ze oni o tom ani nevedia, alebo tych ludi maju na haku? To ako zeleznice pri modernizacii davaju do kupe zasuvky na notebook, ale sprievodcovia ich nevedia zapnut No to uz sa lepsi, na rozdiel od nasich vodicov.
dnes rano opät a znovu strojcek EM-test strajkoval. vodic vyrazil ku konecnej Saratovska vcas, asi 7.12. avsak hned prva pani, ktora nastupovala a prilozila svoju kartu ale nepochodila. asi 3 cestujucim sa podarilo zobrat listok, zvysku nie. vodic, s nie prilis velkymi skusenostami sa snazil dat to doporiadku, ale nedarilo sa, zavolal aj vodicku autobusu l. 18 tej sa podarilo vydat ludom aspon nejaky ten listok. nakoniec po asi 15 minutach neuspesneho skusania vyrazila l. 11 na svoju trasu, avsak nastastie bez platenia ?, aj ja som sa zviezol zadarmo. z konecnej bus vyrazil cca 7.24 a takisto aj l. 18, pretoze #31 alebo 2? jej prekazal v tom aby mohla vyrazit, uz za tymito 2 busmi stal aj #05, zrychlena l. 5. pocas trasy sa vodicovi trochu podarilo zmiernit meskanie, mozno o nejake 2-3 minuty. Juraj dobre ze uz robite nieco s tymi EM-testami lebo nevypada to najlepsie, novy citelis a stara pokladna...kazdopadne nebola to vodicova chyba a zachoval sa dobre v tejto situacii, to chvalim, nenadaval ludom, tak ako by to spravili ini jeho kolegovia, ktori by nechali vystupit vsetkych cestujucich, aj tych co maju listok, bez akehokolvej ospravedlnenia, alebo vysvetlenia by odisli z busom do SADky. ludia by samozrejme prestupili do l. 18, ktora uz aj tak si nabrala slusne meskanie. ale nastastie tento vodic este nemal zabehnute SADisticke sposoby, takze cestujucich dopravil aj napriek problemom takmer nacas do roboty a skoly
ja by som to manipulačným neriešil. Skôr tak, ako povedal Juraj. Trestať cestujúcich za to, že nie je mesačník manipulačným poplatkom nie je dobré. S tým 5 EUR to bude lepšie.
To je iba jedna cast pravdy. Druha je v tom, ze to potom strasne na zastavkach zdrziava. Mohlo by sa to rozlisit - u vodica 200 a na predpredajnom mieste a v nabijacich automatoch po 100. Aj ked je to len docasne riesenie, pri Euro by to nemalo byt menej ako 5 E.
Myslim,ze minimalna hranica 100.-SKK je zvolena vhodne.Totiz, minimalne predplatne 200.-SKK moze niekoho odradit a prejde spat na hotovostny rezim co je urcite pre plynulost dopravy horsie.Takze predplacanie po "stovke" je v konecnom dosledku mensie "zlo".
jedna taka drobnost, nebolo by vhodne zvysit minimalnu sumu dobijania karty na 200sk? lebo zbytocne to zdrzuje ked niektori ludia maju vo zvyku nabit si vzdy za 100.
l. 20 neni jedina, napr. aj poobednajsie spoje l. 9 su vykonavane citelisom bud #02 alebo #05, alebo vecerny spoj z Leoni na Juh vykonava #04. ale preco nie? ved aj to je doprava. citelisy prevzali proste vykony svojich predchodcov