Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Vladimír #5022:
Ja zasa neviem, čo INÉ by mal robiť. Ja mám tisíc a jednu výhradu voči Jančurovi ale hejtovať ho so zdôvodnením, že cena lístka už dosiahla 87% úrovne spred piatich rokov, je, veľmi umiernene povedané, chucpe.
Reply on: zakaznik #5019:
Nevidím jediný dôvod, prečo by to mal robiť.
Reply on: S499.1023 #5017:
Uvedený prípad nespochybňujem. Nenachádzam však žiadnu relevanciu tohto faktu k predmetu diskusie.

Ja som len konštatoval, že po vstupe RJ na trh je celkový počet spojov na trase NR - BA nižší. Pre overenie tohto tvrdenia som spočítal spoje na tejto trase v uvedenom smere, s porovnaním začiatku decembra 2014 (zdroj: zastávkový CP z ASNR) a k dnešného dňa (zdroj: cp.sk). Osobitne uvádzam počet spojov v stredu a v sobotu.

streda: pokles z 80 na 59 spojov
sobota: pokles z 39 na 37 spojov
Reply on: Vladimír #5014:
Zaujimave, ze v Nitre ma garaz najvacsi autobusovy dopravca v SR a nema potrebu tu udajnu dieru na trhu zaplnit.

Je tam strasna potreba pridat spoje, len ti cestujuci by s nimi necestovali. 😥
Nadpráca? Pri fotke z nehody je vyretušované nielen EČV (auta) ale aj ev. č. električky a logo DP: https://www.idnes.cz/olomouc/zpravy/olomouc-nehoda-tramvaj-auto-srazka-opila-ridicka.A190221_164354_olomouc-zpravy_stk
Reply on: Vladimír #5016:
Spomínam si, že som raz v nedeľu ráno chcel odísť s Nitry a najbližšie 3 hodiny nič nešlo, takže sme museli odísť na kávu do akejsi UR (Mlyny ešte nestáli). Teraz takú dieru v cp.sk nenachádzam.
Reply on: S499.1023 #5015:
Áno.
Reply on: Vladimír #5014:
Aj spojov je menej ako pred príchodom RJ?
Reply on: S499.1023 #5013:
Konkrétne na trase Nitra - Bratislava je to už 87% pôvodnej ceny. Cenová vojna dopravcov zároveň priniesla cestujúcim výrazné zníženie počtu spojov na tejto trase.
Reply on: Vladimír #5011:
Čím dosiahol oproti cenám pred nástupom RJ akú úroveň?

K IC ZSSK: Pokiaľ mám správy, tak sú využité. Prečo by teda nezdražovali? Je to komerčný produkt.
Reply on: zakaznik #5009:
Ako to že ZSSK IC sú strašne drahé na to že okrem rýchlejšie cesty na východ, nič prelomové, komfortné neponúkajú. Súpravy zložené z tých istých vagónov ako R atď. Tá cena je prehnaná podľa mňa už aj bez zdraženia, ale zase ako Vladímir spomenul, tak v posledných mesiacoch neboli ZSSK IC jediné čo zdražilo. RJ napríklad mám pocit že aj autobusy NR-BA za posledný rok zdražil a redukoval spoje na polovicu oproti minulosti. Tak isto mám pocit že nové lístky ČD (Flexi, neprenosná,...) v niektorých úsekoch priniesli zdraženie oproti v minulosti používaných "akčným jízdenkam"
Reply on: zakaznik #5009:
Päťpercentný nárast? To je všetko? Regiojet na niektorých úsekoch od zavedenia podražil už o 100%...
Lebo 250%ná cena oproti IC Regiojetu medzi niektorými destináciami je stále málo...

https://finweb.hnonline.sk/ekonomika/1904405-stat-potichu-zdrazoval-ic-vlaky
Fun fact:
Železničná doprava na Slovensku ide do kolien. Hlavní podozriví: Lesná zver
http://www.rtvs.sk/televizia/archiv/13982/180062#1663 - od cca. 27:45
Reply on: Dispecer #5004:
Zatiaľ čo autobusy Solaris od CAF-u? Dúfam, že sa to nedozvie Reparil, museli by mu zvýšiť dávky lieku.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.