Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Andy #872:
Yes, yes.
Reply on: Vševedko #868:
Myslíš "21Eb" s T3-sedadlami?
Reply on: Vševedko #870:
caf,nevieš o nejakych fotkach? poniektore som vydel na nete,ale tam je všetko len s Jalty alebo Simferopolu,keby bolo niečo medzi....
Reply on: Furčan #869:
Jasné, že funguje. A ešte dlllho bude.
ALL: funguje ešte trolejbusova trať Simferopol - Jalta ?
Reply on: d3k0 #867:
Jej, také isté, ale smradobusné, jazdia aj v Solúni. A v Znojme majú veľký elektrobus:-P.
Elektrický midibus EuroPolis byl uveden do provozu
2005-01-13

8. prosince 2004 se konala zahajovací jízda, které se zúčastnili starosta Lyonu Gérard Collomb, předseda SYTRALu (Společného odborového svazu dopravy pro oblast Róny a lyonské aglomerace) a celá řada poslanců a partnerů projektu.

Linka č. 91 sítě TCL (Lyonské hromadné dopravy), která obstarává spojení v centru města Lyonu kyvadlovou dopravou s rychlou frekvencí, přímo v srdci poloostrova mezi řekami Rhônou a Saônou, má od této chvíle samé elektrické midibusy na baterie. Díky této technologii je možné zajistit takovýto typ provozu, který je pozoruhodně tichý a neznečišťuje obsluhovaná místa.

Pro životní prostředí je velkým přínosem, který oceňují jak cestující, tak i místní obyvatelé.

Dlouhodobé partnerství mezi Irisbusem a Sytralem se projevovalo neustálým inovováním, především v oblasti elektrických vozidel, vzhledem k tomu již 70 % přepravy v rámci Velkého Lyonu se uskutečňuje elektrickým způsobem.
Toto partnerství nejprve vedlo k vývoji trolejbusů nové generace – Cristalis, které zajišťují ty nejzatíženější linky lyonské sítě. Novým úspěchem tohoto partnerství je světová premiéra zavedení elektrického EuroPolisu do velké sítě.

Koupě zahrnuje první pevnou část 5 vozidel a podmínečnou část 5 až 10 kusů.

Baterie typu Nikl-sodík-chlór byly zvoleny z důvodu jejích výkonnosti pro tento typ provozu, kdy zajišťují dojezd 120 km. Vozidla se dobijí během 8 hodin v místě svého garážování. Baterie, s tím spojený servis a dobíjecí základny dodává Sodetrel, dceřiná společnost EDF (Electricité de France /Francouzská elektřina/).

Kromě toho je jeden elektrický EuroPolis v provozu ve výzkumném středisku EDF v Cap-Ampère v pařížském regionu, kde zajišťuje dopravní spojení.

Uvedení těchto vozidel do provozu konkretizuje dohodu mezi Irisbusem, co se týče vývoje vozidla, a EDF-Sodetrel, co se týče baterií a dobíjecích základen.

Pro Irisbus, který z hlediska řešení směřujících k ochraně životního prostředí je na přední příčce mezi výrobci autobusů, znamená tato událost novou etapu v nabídce ekologických vozidel pro městskou hromadnou dopravu.

http://imhd.sk/temp/fotky/europolis-copyright-sytral.jpg

Info by Karosa 🙂
Reply on: Majkl #865:
Skús hádať. Pomôcka: Pozri si fotky linky 3 v poslednom update na Gubacsi út, Mexikói út a Örs vezér tére 🙂

To spomínané priecestie poznám, chcel som ho minule odfotiť, ale nemal som čas vystúpiť, bolo to cez víkend a riedke intervaly ... Niekde na internete som videl aj fotku UVčka na tom priecestí, ale teraz ju nemôžem nájsť 😞 V jeho blízkosti ma zaujala aj jedna priečna ulica, ponad ktorú viedlo VN vedenie - priamo v jej osi.
Reply on: Majkl #864:
oprava "išiel si s L3?"
Reply on: tr3mp #863:
a išiel s L3 (villamos)? Tam je tiež jedno super kríženie so železnicou... Na Bihari út to tuším bolo...
Reply on: Majkl #862:
Ja som v prvom momente po letmom pohľade do interéru myslel, že ide o nejaký starý rekonštruovaný GANZ so sedadlami s Ikarusu 😉 Až keď si spomenul linku 30A mi došlo, ktorý stroj je to. Tiež som sa naň v lete chystal, ale mal som smolu, nejako som ho práve v ten deň netrafil.
Reply on: tr3mp #861:
nie je až taká stará, vyrobili ju v ´87-om a jazdí stále na linke 30A. Ani ja som sa s ňou ešte neviezol, ale pri najbližšej návšteve sa chystám. ?
Reply on: Majkl #860:
Na ten koľajový Ikarus som šťastie nemal. Jedine, že by voľakedy dávno, kam už moja pamäť nesiaha.
Reply on: tr3mp #857:
a k tomu dodávam, že Hampage je určite jedna z najlepších stránok o električkách (v Bp.), aké som kedy videl. Množstvo precíznych informácií aj v angličtine (dosť bolo reklamy) ?

Btw. viezol si sa niekedy tým vozom č. 3750? Keď som videl ten interiér - veď to je Ikarus na koľajach ?
http://www.hampage.hu/kozlekedes/thg2bp/egyeb/06280043.jpg
Reply on: maciatko #858:
Prediktivny slovnik nemas? Smola 🙂
Inak toho sa ja nebojim, svoje ICQ rozdavam kde kade a za prve sa mi este ziadny taky pripad nestal, za druhe ich viem pomerne rychlo zrusit a za tretie nejake kopky hormonov ma predsa nemozu vytocit... Autorizujem ta, ked pridem domov.
Reply on: TeBeCe #856:
Tak to boli fakt debili. Wap som si len vyskúšala, aby som vedela, ako to frčí a skoro mi ruka odpadla, kým som vyťukala jeden príspevok. Kvôli volovinám by som si ju iste nedrala. Ostanem ja radšej pekne pri klávesnici a možnosti písať desiatimi prstami. ?
Perfektná fotka: http://www.hampage.hu/kozlekedes/timboric2/Lijn_51_Kispest.jpg
Budapešť mala vždy svoje čaro.

Ozaj, má niekto k dispozícii mapu trolejbusovej siete v rumunských mestách Satu Mare, Baia Mare a Tirgu Jiu? (Asi chcem veľa 😉 )
Reply on: maciatko #855:
nie je tam ani Nitra. kvoli debilom, ktori tam pisali iba hluposti.
Reply on: COLOR #854:
Už ťamám v adresári, len ma autorizuj. Ale ináč, neviem či by sa táto tvoja posledná správa nemala vymazať, riskuješ, že sa na teba napojí kopa puberťákov. Pozerala som si včera košické fórum (aspoň myslím, že to boli Košice) a tam to tiež nebolo veľmi vtipné. Mimochodom, prečo sa cez web nedá spúšťať bratislavské fórum, to je dosť zaujímavé, že akurát Blava tam nie je.
Reply on: maciatko #853:
Tak sa mi ozvi na #262009090, ja mam ICQ tiez radsej ako Pokec...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.