Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: mi.v #5679:
Hlavne, pri troche chcenia by si vo fotogalérii tohto webu našiel konkrétny model vozidla Iveco/Irisbus CityClass a zistil by si, že tento model vyrábaný v rokoch 1997 - 2009 nikdy nebol vyrábaný v elektrickej verzii...

A Reuters toto factcheckoval už 3 roky dozadu... 😂
https://www.reuters.com/article/fact-check/clip-does-not-show-a-battery-electric-bus-on-fire-idUSL2N2WN1L4/
Reply on: Dispecer #5678:
Zrovna hento video je v kruhoch odporcov elektrobusov z nejakeho dovodu velmi oblubene. Uz som ho v tomto kontexte videl pouzite zo trikrat, a z jednej sotoskupiny na FB ma vyrazili ked som na to upozornil 😁
Reply on: Dispecer #5678:
Uch, a pritom by som bol odprisahal, že som pod videom videl iný titulok. To som tomu dal! Pointa s požiarom ostáva, ale ospravedlňujem sa všetkým. To som sa neuťal do prsta, ale rovno do paže!
Pôvodne som dačo hľadal cez slová "electric bus" a keď mi ukázalo toto (kvôli tagom v diskusii pod videom), tak som naletel rýchlemu čítaniu.
Reply on: mi.v #5677:
Prečo k tomuto komentáru si pridal video horiaceho autobusu na stlačený zemný plyn? 😂
Predstavte si, že batéria elektrobusu takto nezačne horieť na voľnom priestranstve, ale niekde v uliciach mesta, kde nie sú dostatočné odstupy od okolitých objektov.
https://youtu.be/1YoBiNhjMPg?feature=shared

Zberač mínusiek

Jedna z evakuácií AVE počas iberijského blackoutu.
https://www.instagram.com/reel/DJAEugEsCWv/?igsh=MWx2dTZ0cnFpZzNxcQ==
Reply on: milan007 #5674:
A hlavne tá ekonomika veci! Šurany náhodou nedostanú 1,5 milióna na tamojšiu MHD dva elektro-kozmo-hybrid-eko-green-busy?
Reply on: 810zssk #5671:
...možno preto tam už nič nestojí.
Reply on: 810zssk #5671:
To, o čom som písal, ale nebola zastávka na diaľnici (takých je na bývalých R, dnes D číslo 4 a 10 neúrekom. Ja píšem o tom, že autobus uhol do úplne bezpečnej zóny (v tom čs. predvojnovom modeli spravidla v mieste toho, čo sa dnes nazýva Autohof/Truckpoint) a po výmene frekvencie sa vrátil regulárne na diaľnicu.
Autobusovú zastávku na diaľnici (pôvodne RC) máme aj na Slovensku: https://maps.app.goo.gl/7gEveEoMgG2iuEhz7

Najmä v opačnom smere je to mimoriadne debilné miesto.
Reply on: Dispecer #5669:
Nepamätám si presne na ktorých miestach. Pozriem doma do knižky, keď si spomeniem.
Reply on: S499.1023 #5668:
Kde?
Reply on: Dispecer #5667:
Pozoruhodné je, že podobné plány boli v počiatkoch plánovania diaľnic v Československu.
U susedov vzniká prvá zastávka autobusu na diaľnici. Rakúska diaľničná spoločnosť Asfinag začala jej výstavbu v oblasti východného Štajerska. Zastávka bude umiestnená medzi dvoma výjazdmi z južnej diaľnice A2 – Gleisdorf Juh a Gleisdorf Západ, píše Heute.at.
https://www.startstop.sk/spravy/doprava-nehody/127111/prekavapiva-zastavka-autobusu-na-dialnici-vodicov-vodicov-aut-stopnu/
Vodík stráca šancu presadiť sa v cestnej doprave, vyplýva zo štúdie Fraunhofer Institute
https://www.teslamagazin.sk/vodik-doprava-studia-fraunhofer-institute/

(sorry, dal som najprv do iného fóra, mal som to dať hlavne sem)
Prešovská župa pripustila, že po rušení autobusov podporí alternatívne riešenia dopravnej obsluhy
Starostovia žiadajú 70 centov za kilometer.

"Ako doplnila Jeleňová, v prípadoch, keď budú ďalšie nerentabilné spoje rušené, sa budú hľadať alternatívne riešenia zabezpečenia dopravnej obsluhy, napríklad príspevok na prevádzku obecného auta zabezpečujúceho dopravné spojenie, čo v konečnom dôsledku bude pre kraj efektívnejšie a obslužnosť bude zabezpečená."

https://presov.korzar.sme.sk/c/23439417/presovska-zupa-pripustila-ze-po-ruseni-autobusov-podpori-alternativne-riesenia-dopravnej-obsluhy.html

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.