Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: N/A #5229:
Tak celý tunajší projekt sa rozbiehal propagáciou na odkúpenej predvádzačke rv2015...
https://www.pcrevue.sk/files/photo/2020-06/74436/3db36e/P1666213a.jpg
https://evidencia-dopravcov.eu/voz/26757

Pripadá mi to celé ako pokus o reštart fakticky zamrznutého produktu v nových podmienkach. Bolo by fajn vedieť aj nejaké pozadie, či sa na tom strojarina podieľala od začiatku, alebo len autori skúšajú šťastie v ďalšej krajine, keďže modulo.hu už nefachčí a evopro holding sa k tomu na webe tiež už nehlási...
Reply on: N/A #5229:
Od 09:09: https://www.rtvs.sk/televizia/archiv/14067/253835#549

"Výrobca" sa zatiaľ veľmi nevie pochváliť použiteľným webom:
https://mobility-inovation.sk/
https://modulobus.sk/
Vyzerá to tak, že ZSSK na trati 131 neráta s Delfínmi a ÖBB CityShuttle dlhodobo, ale uvažuje nad ich nahradením a doplnením vozidlového parku formou prenájmu:
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/429297
Reply on: Jak44 #5228:
Pozerám na ten obrázok a som celkom prekvapený - odmysliac si, že tam dotiahli prototyp z roku 2016 ( http://phototrans.eu/15,627006,24231.html ), je vidno že už tam majú naskladané celkom veľké množstvo jednotlivých modulov. Pre koho to chcú vyrábať? Ak sa nemýlim, tak ani Maďari už v poslednej dobe tieto autobusy nekupujú.

Inak podobné modulové vozidlá má v ponuke aj TAM a tiež na ne zatiaľ nemajú zákazníkov: https://www.tam-motors.eu/buses/vero/
Na Facebooku VaT RTVS sa objavilo info, že v sobotu o 11:50 bude v najnovšom dieli reportáž o modulových autobusoch, kde s vývojom pomáhala STU a ktoré sa skladajú na Slovensku. Z obrázkov to vidím na reportáž o Module. 😃
Reply on: Viko #5226:
Však to tam všetko v tom texte je - jasné, že to bolo len "propagandistické", reálna potreba CarGoTram neexistovala, len komplikovala logistické procesy.
Ona neexistovala nikdy ale po skončení produkcie Phaetonu to už bolo tak či tak neudržateľné. Zálohované to bolo vždy - kamiónom až do fabriky, bez prekládky z vlaku alebo kamiónu na električku.
Reply on: Dispecer #5224:
Prekvapilo ma, že pri súčasnom JIT trende už jazdila bez zálohy, to sa im nezdalo rizikové? Či ten dátum ukončenia bol čisto propagačný a nesúvisel s vnútornými proceami natoľko, ako deklarovali?
Drážďanská nákladná električka zrejme skončila:
https://www.facebook.com/ilovemydresden/posts/1580525722139719
Prvá jazda po trase novej parížskej električkovej linky T9:
https://www.facebook.com/Tram9ParisOrlyville/videos/1829656503860004/
Som zvedavý, či tento rok bude anketa o najkrajšie vianočné vozidlo MHD... Praha to totiž vzala tento rok vo veľkom - hneď štyrmi - 3 električky a 1 autobus - a práve ich vypustila do ulíc:
https://www.mall.tv/vlaky-a-tramvaje/vanocni-jizda-prahou
Reply on: N/A #5218:
Ale mali byť - čo sa pomenilo v tomto nekonečne odsúvanom projekte, už nesledujem.
Reply on: S499.1023 #5217:
V Tel Avive žiadne Aveniá nebudú - električky pre červenú linku dodáva CRRC a do tendrov na zelenú a fialovú linku sa Siemens neprihlásil: https://en.globes.co.il/en/article-huge-tel-aviv-light-rail-tender-attracts-5-bids-1001342784
Reply on: Dispecer #5215:
Keď už sa tu prebíjajú dĺžkou zatiaľ neexistujúce vozidlá, tak než budú Alstomy v Kolíne, možno už budú aj 72 m Aveniá v Tel Avive...
Reply on: TomoSK #5211:
Tak na dopravenie sa niekam presne je fakt ideálny autobus, ktorý jazdí dvakrát denne.
Reply on: N/A #5214:
A už aspoň jedna pre tieto mesta bola dodaná? Možno preto to akosi neevidujem... 🙂
Reply on: Dispecer #5213:
ForCity Smart pre Mannheim, Ludwigshafen a Heidelberg budú dlhé 58,25 m.
Reply on: N/A #5212:
Škode? Nemal najdlhšie CAF (cca 56 m dlhý CAF Urbos 100 pre Budapešť)?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.