Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Davidoshmhd #4826:
Hej, bratislavské CapaCity. Sa divím, že sa S499 nad takýmito detailami diví... ?
Reply on: S499.1023 #4825:
Na fotke je Mercedes. ?
Reply on: Peon #4818:
Pýtal som sa kamoša, ktorý má k tomu blízko, jeho odpoveď je takáto:
"Je to prenájom na obdobie tohto GVD z dôvodu nedostatočného počtu reštauračných vozňov ZSSK, turnusová potreba je 11 a ZSSK má len 11 klimatizovaných a 4 neklimatizované. Aby zostala nejaká záloha, tak sa prenajali 2 vozne ČD (nie JLV, to je len servisná spoločnosť tak ako WGS) viac menej výmenou za 3 vozne ARpeer ktoré už boli na Slovensku nadbytočné vzhľadom na zrušenie poskytovania služieb na úseku KE-ZV-BA."
Reply on: Viko #4821:
A čo na tom? TTo sa bežne robí, každé vozidlo, či už hnaceie alebo vlečené, má svoju hodnotu KEV-ov a podľa toho sa vyrovnáva.
Reply on: Viko #4821:
Moment, to na nejakých vlakoch (tipujem "Košice - Praha" a späť) jazdia vozne ZSSK (WGSKE), ale servis v nich posytuje JLV? Alebo tam jazdia so službami WGSKE? Na ich webe však žiadnu trasu do Česka nevidím. A reštauračných vozňov ČD so servisom JLV jazdí na Slovensku každý deň v úseku "Kúty - Štúrovo" dosť. Tak čo je to za vyrovnávku? Navyše podľa webu JLV zdá sa, že oni jazdia aj na "Košice - Praha" a späť.

Pokiaľ viem, ČD majú nové / lepšie lokomotívy ako ZSSK a ich vozne na prepravu cestujúcich tiež nie sú na zahodenie. Jazdí viac vozňov ZSSK v Česku alebo vozňov ČD na Slovensku? Vyrovnávajú sa medzi sebou aj finančne?

Reply on: Peon #4820:
Takže ty by si ako vyrovnávku za reuštaurák ponúkol lokomotívu? ?
Reply on: 810zssk #4819:
Vyrovnávka výkonov takýmto spôsobom? ? Nebolo by lepšie poskytnúť našim radšej nejaký osobný vozeň ČD z EC vlakov alebo rovno lokomotívu? Tak aj slovenské reštauračné vozne patria ZSSK (a nie WGSKE)?
Reply on: Peon #4818:
Nejde o restauracny vozen JLV, ale o restauracny vozen CD, ktory jazdi na vlakoch ZSSK ako vyrovnavka vykonov.
Prečo sa zjavil na niektorých vnútroštátnych rýchlikoch "Bratislava - Košice" reštauračný vozeň JLV? Personál a služby tam poskytuje WGSKE. To si ho naši krátkodobo alebo dlhodobejšie prenajali? Keby ho kúpili, tak by ho asi prefarbili predpokladám...
Reply on: Isidor #4816:
eh, trepem, ruší sa trať Reumannplatz - Per-Albin-Hansson-Siedlung
https://www.youtube.com/watch?v=i1SVUJJlAyI
Reply on: Max #4815:
zároveň sa od 2.9. zastavuje prevádzka električkovej trate Otto-Probst-Platz – Reumannplatz
Wiener Linien info: v rámci slávnostného otvárania nového úseku metra bude dňa 2. 9. 2017 možnosť využiť MHD bezplatne so zvláštnym pamätným lístkom (podobne ako funguje lístok na Tramwaytag): Fahrschein gilt am Samstag, dem 2. September 2017, von 9:00 bis 21:00 Uhr als Netzkarte für beliebig viele Fahrten in Wien. ?
https://www.wienerlinien.at/media/files/2017/sonderfahrschein-u1-verl%C3%A4ngerung_218279.pdf
Informácia, ktorá by mohla byť zaujímavá najmä pre pána inžiniera s menom v tvere zlomku, ktorý tak nenávidí všetk rozchody iné, než 1.435 mm:
V Nemecku, o ktorého vyspelosti v porovnaní so Slovenskom môžeme diskutovať ale nič nezmeníme na fakte, že je proste svetelné roky pred nami, vznikne NOVÁ ELLEKTRIČKOVÁ PREVÁDZKA NA METROVOM ROZCHODE!
Jedná sa o mesto Wiesbaden, kde je v pláne obnoviť električky, zrušené v roku 1955 v modernej podobe. A eďže tak, ako vtedy, aj dnes má byť sieť prepojená s električkovou sieťou v meste Mainz, ktoerá má metrový rozchod, neuvažuje sa v meste Wiesbaden o žiadnych vynikajúcich výhodách rozchodu 1.435 mm (napríklad mžnosti používať vynikajúce električky VarioLF) a rieši sa od začiatku len a jedine rozchod zlý, krivý, psíkyzabíjajúci, netypický, úzky, vyžadujúci individuálne vyhotovené vozidlá (napr. Bombardier Flexity Outlook).
Medzitým na FB ZSSK:
"Obnovenie železničnej dopravy do maďarskej Rajky sa intenzívne pripravuje."
https://www.facebook.com/ZSSK.sk/posts/10155049125433440
Reply on: zakaznik #4810:
Keď ešte fungovala vo Viedni nákupná doprava z Erdbergu do Humy (90e roky), tak smer Erdberg sa nastupovalo kdesi v háji na opačnej strane ulice, tam tuším nebol ani len označník, prístrešok iba pre nákupné vozíky.
U nákupných autocentier je to všade pravidlom, že buď sa nastupuje na nejakom random mieste, alebo je "nástupište" vybudované kdesi v háji za rohom, odveci...
Reply on: Peon #4808:
Úbohé zastávky sa dajú nájsť aj pri viedenskom SCS. Zastávky väčšinou riešia štátne inštitúcie, takže nejaké špecializované firmy na riešenie infraštruktúry nemajú prečo vzniknúť ani v Rakúsku. A manažér developera zo sedadla BMW X6 nemá veľký prehľad o potrebách zakaznikov cestujúcich autobusmi.

Rozdiely medzi štátmi tu nemajú prečo byť. Okrem toho je to stále low cost centrum, takže radšej minú peniaze na nejaké sadrokartónové kváziozdoby, než na oceľový prístrešok.

Súdruhovia sa asi boli inšpirovať na pražskom magistráte. ?

A Chinese subway station opens in the middle of nowhere
https://www.commercialrealestate.com.au/news/a-chinese-subway-station-in-the-middle-of-nowhere/
Neviem odkedy je zastávka "Parndorf Outletcenter" na súčasnom mieste (pred 2 rokmi bola určite pri Burger Kingu, kde sú namiesto cesty a parkoviska nové obchody a pešia zóna), ale prekvapilo ma, že tam nie je prístrešok ani lavička! Od Rakúšanov som očakával iný prístup... Ísť do chládku alebo skryť sa pred dažďom sa tam dá pri obchodoch nie nejako blízko... Okrem sezónnej linky Slovak Lines z Bratislavy tam stoja aj prímestské autobusy do / z Neusiedl am See, ale aj napr. Kittsee, Bruck an der Leitha a Flughafen Wien...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.