DPMB v nedavnej dobe vypracoval pekne a velmi prehladne schemy vyznamnych prestupnych bodov, ktore sa nachadzaju na danych zastavkach aj na internete: http://dpmb.cz/?seo=schemata-dopravnich-uzlu
Problem ktory opisujes som mal aj ja, ale uz je minulostou Hovorim ako cestujuci co tam je cca raz tyzdenne, ale okrem elektriciek tu siet skoro vobec nepozna, takze autobusove/trolejbusove zastavky musi vzdy hladat "nanovo"
Ja som bol v Brne naposledy v 2011, ale pamätám si, že s orientáciou na zastávkach som mal niekedy trošku problém - hlavne nájsť to správne stanovište na väčších zastávkach ako je Hlavní nádraží, či (tuším) Česká, ale neviem, či sa to nejako za tých 5 rokov zmenilo... Inak v podstate súhlasím s tebou. Aj tie pásma by mu mohol niekto objasniť prečo vlastne existujú... ?
MHD nerozváží maso http://www.scmagazine.cz/casopis/00-16-00-16/mhd-nerozvazi-maso
"Cestující stále není vnímán jako zákazník, ale jako zboží, které je nutné převážet sem a tam. Tento logistický způsob myšlení se bohužel promítá i do prezentace služby cestujícím složitou inženýrskou mluvou plnou tabulek a zón. Strastiplná cesta brněnskou veřejnou dopravou marketéra Petra Sameše ukazuje, jak je pro cestujícího složité se v českých podmínkách stát zákazníkem."
Am Sonntag findet europaweit der Fahrplanwechsel im Bahnverkehr statt, auch im Gebiet des Verkehrsverbund Ost-Region gibt es wichtige Änderungen. Die wichtigste ist, dass der Westbahnhof nur mehr vom Regionalverkehr angefahren wird. Das bedeutet: Fernverkehrszüge der Österreichische Bundesbahnen (ÖBB) auf der Weststrecke enden nicht mehr am Westbahnhof, sondern fahren über Bahnhof Meidling zum neuen Hauptbahnhof.
Bei beiden Bahnhöfen gibt es perfekte Anschlüsse an unsere Öffis. Wir haben die wichtigsten Änderungen in diesem Video zusammengefasst: https://www.youtube.com/watch?v=9h-gVrHufD8
810zssk
Problem ktory opisujes som mal aj ja, ale uz je minulostou