V klasike myslíš predtým než tam bolo Pendolino? Vždy chodila ráno z Bratislavy a vracala sa okolo 22 h?
A čo myslíš tým, že jazdila sama? V smere do Bratislavy počas minulého GVD (v roku 2012) sa v Břeclavi vlak rozdeľoval na dve polovice - jedna išla do Viedne, druhá do Bratislavy. Ale tak to bolo, zdá sa mi, že len jeden rok. Jedálenský voz tam mal JLV, ale ten išiel do Viedne.
EC Moravia mala koľko mesiacov dining car od MÁV? Lebo dlllho nemala žiadny čo si pamätám. V januári som v EC Varsovia (ktorá nahradila Moraviu) pozdravil "jó napot" a zrazu vidím, že je to JLV Potešilo ma to, ale aj tak, kde sú tie časy, keď [už neviem v ktorom EC-čku] na trase cez Bratislavu bol Wagon Slovakia? Teraz je (okrem našich vnútroštátnych na 120-ke) len v EC Košičan [Košice – Praha].
Keby niekoho zaujímalo, JLV má (pravdepodobne na všetko) Happy hour, ktorá však platí v každom čase až do konca súčasného GVD. Neviem výšku zľavy, je to však menej ako 50 %. Odhadujem to na 40 % zľavu.
Ja skôr predpokladám, že sa jej ani nedotkli. Akurát som niekde (už dávnejšie) čítal, že by sa mala spojiť s druhou časťou do jednej rýchlodrážnej električkovej trate. Len to sa akosi bije s plánmi rozšírenia metra, keďže táto rýchlodrážna električka by tvorila časť dvoch rôznych liniek - takže buď to bola len nejaká alternatíva, alebo dočasné využitie centrálnej časti 4. linky metra. Každoápne, podľa tejto schémy to vyzerá, že 5. linka metra, ktorej časť bude tvoriť práve pôvodná trasa električkovej linky 2, bude metrom "Krivoryžského typu". ? http://www.metro.kiev.ua/sites/default/files/images/shem.gif