Majkl: ...a nielen nad dverami, ale aj za kabinou vodica...
Meno (nick): Jedna 21-ka robi skolsky spoj 380 s trasou Devínska Nová Ves - Milana Marečka, Eisnerova, Agátová, Saratovská, M. Sch. Trnavského, Karloveská, Botanická, Nábr. arm. gen. L. Svobodu, Rázusovo nábr., Vajanského nábr., Dostojevského rad, Karadžičova, Mlynské nivy, Dunajská (jednosmerná trasa)
Meno (nick): Jedna 21-ka robi skolsky spoj 380 s trasou Devínska Nová Ves - Milana Marečka, Eisnerova, Agátová, Saratovská, M. Sch. Trnavského, Karloveská, Botanická, Nábr. arm. gen. L. Svobodu, Rázusovo nábr., Vajanského nábr., Dostojevského rad, Karadžičova, Mlynské nivy, Dunajská (jednosmerná trasa)
tr3mp
petrzalska stanica: ma sice velmi dobru polohu vo vztahu k mestu. popred nu chodi sice len 82, 86, 90 a 180, ale nie je az taky strasny problem dorobit podchod popod panonsku a zabezpecit prestup na autobusy chodiace tade. (dalsia vec, po planovanom dobudovani trolejbusov a metra sa znacne zmeni smerovanie liniek mhd v petrzalke - vid moja schema - trolejbusy by maly chodit popred stanicu). pre petrzalcanov by teda bola idealna na cesty do rakuska a madarska. horsie je to vsak s cestami na ostatne smery, trasa petrzalka - uns - nove mesto ma (ak sa dobre pamatam) 14 km a na hlavnu stanicu su to dalsie 4. pri cestach z vychodnej casti mesta to casovo dlhsie ani nemusi byt, vlak sa nedostane do zapchy narozdiel od konvencnej dopravy, ale urcite je je to drahsie - najma pre vlastnika elektricenky ...