Meno (nick):
> No nemusela zrovna odist lista na zberaci ked isla na predny zberac...mozno mal druhy voz poruchu a bol odpojeny elektricky, preto mohla ist s prednym zberacom...take poruchy sa stavaju casto...
Ten ikarus vidavam v Karlovej Vsi pri riviere o 13.42 s tabulou skolsky spoj ako ide (asi) z vozovne cez Devin do DNV...zrovna minuly tyzden som ho fotil (je to asi 1910)...
> No nemusela zrovna odist lista na zberaci ked isla na predny zberac...mozno mal druhy voz poruchu a bol odpojeny elektricky, preto mohla ist s prednym zberacom...take poruchy sa stavaju casto...Ten ikarus vidavam v Karlovej Vsi pri riviere o 13.42 s tabulou skolsky spoj ako ide (asi) z vozovne cez Devin do DNV...zrovna minuly tyzden som ho fotil (je to asi 1910)...
tr3mp
petrzalska stanica: ma sice velmi dobru polohu vo vztahu k mestu. popred nu chodi sice len 82, 86, 90 a 180, ale nie je az taky strasny problem dorobit podchod popod panonsku a zabezpecit prestup na autobusy chodiace tade. (dalsia vec, po planovanom dobudovani trolejbusov a metra sa znacne zmeni smerovanie liniek mhd v petrzalke - vid moja schema - trolejbusy by maly chodit popred stanicu). pre petrzalcanov by teda bola idealna na cesty do rakuska a madarska. horsie je to vsak s cestami na ostatne smery, trasa petrzalka - uns - nove mesto ma (ak sa dobre pamatam) 14 km a na hlavnu stanicu su to dalsie 4. pri cestach z vychodnej casti mesta to casovo dlhsie ani nemusi byt, vlak sa nedostane do zapchy narozdiel od konvencnej dopravy, ale urcite je je to drahsie - najma pre vlastnika elektricenky ...