Díky za opravu. Já vzal pravopis ze jména firmy, kterou už pohltil Alcatel. Ta fungovala v trošku jiném oboru.
. No ale aj ked su to busy, tak si myslim, ze podstatne zaklady konstrukcie s tbusmi budu mat rovnake - min. technologiu vyroby atd...
neviem, mozno su to predsudky, ze to je robene v Polsku, ale nemam z toho nejak dobry pocit.
Mozno sa mylim !
Len kua ta kvalita... ci to je kvalitne kua ?!
No nevyzeraju zle.
Asi zmenim nazor. Ved co, mali sme tu Sanosy, tak preco neskusit Solarisy ? Dizajn nie je zly, len ci tam nie je vyssia poruchovost ako u Skodoviek ?
Martyk
Interiéru Solarisu dokáže v ČR konkurovat jenom Mercedes Citaro.
Ten diskutovaný trolejbus, který seš dokončuje v Ostravě není ono Trolino, které má na svých stránkách Solaris.
Trošku rozvedu, co už tady padlo. V DP Ostrava je dokončován trolejbus na bázi Urbina 12 s elektrickou výzbrojí Alsthom Progress, tedy se stejnosměrným motorem. Tato výzbroj se osvědčila na tramvajích a je prakticky bezporuchová.
Dále se v DPO chystá na základě požadavku DP České Budějovice trolejbus na bázi Urbina 15. Ten bude s asynchronním motorem a s výzbrojí Alsthom Europuls. S tou jsou také veskrze pozitivní zkušenosti.
Oba tyto trolejbusy vycházejí z velmi solidních základů. takže lze očekávat, že i výsledný produkt bude vysoce kvalitní.
Naopak Škoda 21 Tr je vozidlo velmi poruchové, zvláště co se elektrovýzbroje týká. Chování Škody Ostrov k zákazníkům lze bez nadsázky nazvat nechutným .