K nehode 2812 a vlaku dodavam, ze nie som si celkom isty, ci ten voz opravia, lebo v minulosti sa vyradovali vozy aj po mensich nehodach... Alebo mozno spravia 4802+2812
Inak, autobus odisiel po vlastnych - na jednotke, pricom stale z miesta, kde boli predne dvere sycal vzduch
Bude aj foto, ked vyfotim film. Pre linkomilov mam zoznam presmerovani:
39 cez Tomasikovu a Ruzinovsku na konecnu Suhvezdna
61 cez Roznavsku a Galvaniho
67 cez Tomasikovu a Ruzinovsku
dojazdy 70, 71, 75 cez Ruzinovsku, Tomasikovu a Trnavsku
Inak, autobus odisiel po vlastnych - na jednotke, pricom stale z miesta, kde boli predne dvere sycal vzduch
Bude aj foto, ked vyfotim film. Pre linkomilov mam zoznam presmerovani:39 cez Tomasikovu a Ruzinovsku na konecnu Suhvezdna
61 cez Roznavsku a Galvaniho
67 cez Tomasikovu a Ruzinovsku
dojazdy 70, 71, 75 cez Ruzinovsku, Tomasikovu a Trnavsku
. No ale aj ked su to busy, tak si myslim, ze podstatne zaklady konstrukcie s tbusmi budu mat rovnake - min. technologiu vyroby atd...
Mozno sa mylim !
Martyk
Interiéru Solarisu dokáže v ČR konkurovat jenom Mercedes Citaro.
Ten diskutovaný trolejbus, který seš dokončuje v Ostravě není ono Trolino, které má na svých stránkách Solaris.
Trošku rozvedu, co už tady padlo. V DP Ostrava je dokončován trolejbus na bázi Urbina 12 s elektrickou výzbrojí Alsthom Progress, tedy se stejnosměrným motorem. Tato výzbroj se osvědčila na tramvajích a je prakticky bezporuchová.
Dále se v DPO chystá na základě požadavku DP České Budějovice trolejbus na bázi Urbina 15. Ten bude s asynchronním motorem a s výzbrojí Alsthom Europuls. S tou jsou také veskrze pozitivní zkušenosti.
Oba tyto trolejbusy vycházejí z velmi solidních základů. takže lze očekávat, že i výsledný produkt bude vysoce kvalitní.
Naopak Škoda 21 Tr je vozidlo velmi poruchové, zvláště co se elektrovýzbroje týká. Chování Škody Ostrov k zákazníkům lze bez nadsázky nazvat nechutným .